Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen
    MrsTM skrev 2011-11-01 11:54:05 följande:
    www.uttaget.se/julbelysningadventsljusstake-c...

Denna webshop hade många fina adventsljusstakar! Priserna är något i överkant för min del, men funkar som inspiration. Så kan man kolla sen ifall nåt liknande finns på typ IKEA, Rusta eller ICA Maxi!
    fina men jag förstår dig, tycker också att det var i dyraste lagret, men man kan ju få ideer....

Idag var jag och handlade lite och fick med mig två julklappar till stora tjejen på 3år... en leksakskassaapparat med saker till samt en doktorsväska... allt för 140kr TOTALT!!!! I LIKE!!!

Sen köpte jag så himla fina ischokladsformar, köpte både till mig och till min bloggtävling. Formarna var i hjärtan... åh vad fina. Bild finns i min blogg. Min butik som jag älskar, en "mini GeKås" som bara finns här hade massa julmysigt men inte en enda julpappersrulle??? Frågade men nopp, inte fått in... knasigt, så nu gäller det att hålla allt gömt tills jag fått tag i papper...
  • Pigelinen

Tog en bild av lekksakerna, 145kr blev det totalt, sorry.. ;) Hon leker affär och doktor dagarna i ända just nu.

Någon som vet några bra kritor som INTE färgar av sig på händer osv??? De hon fick när hon fyllde år blir jättekladdiga.
  • Pigelinen
    bustösen skrev 2011-11-01 12:49:53 följande:
    ser jätteroliga ut =) den affären råkar inte ligga vid skopunkten och br i knalleland? har hört att det öppnat en ny affär där  men har inte varit där än
    Näpp den finns i Hjo, 7 mil norr om Jönköping.
  • Pigelinen
    soryd skrev 2011-11-02 07:33:17 följande:
    nu var den första glöggen uppdrucken mmm så gott o vad ag har längtat. snart, 3 veckor kvar sen är det första advent. jiiippiii
    Vi drack också glögg igår, dock inte årets första ;)

Någon som hunnit prova årets nya som kom ifjol? 

Nu har jag börjat slå in klappar som jag köpt... så roligt. Och strukturen till våra fotokalendrar till släkten är klara, de får personliga, måste bara köpa färgpatron så jag kan skriva ut. Hittade en sida på internät där man gratis skrev ut bladen. Har gjort egna framsidor som jag bildredigerat ihop. Nu ska jag även komma på hur jag ska sätta ihop dem. Om jag ska göra enkelt och ta hålslagen och band el om jag ska se om man kan lämna in någonstanns o få en spiral... tror de lutar åt det alternativet.
  • Pigelinen

jaaaaaaaa nu har mamma varit o köpt en symaskin till mig, den gamle hade gått sönder. Så nu är jag sugen på att sy gardiner och en julklappsäxk.. hade en stor i jutväv som har fått fötter så nu tänkte jag sy en, någon annan som har gjort någon sån?

• Pigelinen
    MrsTM skrev 2011-11-02 13:40:56 följande:
    Dagens tips får bli H&M Home, fick hem katalog igår och de hade jättemycket fint!

Förälskade mig bland annat i två olika julgransmattor...! Glad
    japp tittade också i den, det var där jag fick idén att sy egen klappsäck ;)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!