Jag längtar till jul!!!
Och snart är det nyår.
Vad ska alla göra då? Här bir det nog bara lugnt firande md närmaste familjen. Men god mat och mys.
Och snart är det nyår.
Vad ska alla göra då? Här bir det nog bara lugnt firande md närmaste familjen. Men god mat och mys.
God jul i efterskott och god fortsättning på er. Jag har firat jul på sjukhuset, yay! Ätit (eller, ja...) världens sorgligaste jultallrik. Märks att Sodexo inte lägger mer pengar per portion på maten idag än de gjorde på 90-talet (på riktigt. Kommunen har använt Sodexo till kommunal verksamhet sedan jag gick i lågstadiet). Det första jag gjorde när jag kom ut från sjukhuset var att käka på mcdonalds.
Nyår blir det slapp med god mat.
Snart fyra månader kvar
Maken jobbar med logistik. Han smsde om att nu kommer julgrejer in till hans terminal och vecka 35 ska chaufförerna börja köra ut till butiker.
Jag har målat min ytterdörr grön och insåg hur fint det kommer bli med julkrans ????????????
Alla tycker att jag är galen när jag pratar om det nu, men jag vet att ni förstår mig ????
Ahhhhhh, en dag kvar till september, då jag får börja planera. Hade passat att börja nu eftersom jag ligger med hög feber, men ...principer....