Jag längtar till jul!!!
Jag vill ha en ny konstgran med inbyggd belysning men den finaste jag sett kostar 4000....
Tänk att du ska ha granen i många år också. Då blir den värd sitt pris. Eller vänta till mellandagsrean och använd nästa år istället.
Jag vill ha en ny konstgran med inbyggd belysning men den finaste jag sett kostar 4000....
I morgon ska det nog sättas upp ljusslingor ute
Förstår inte riktigt vad grincharna har i denna positiva jultråd att göra?
Är själv mer än nöjd över årets julvärd iallafall. Hade hoppats på hen eller Carina Berg. Två ödmjuka, jordnära programledare som förlitar sig på sin talang i första hand och inte, likt vissa andra skräpkändisar, går in för att synas och väsnas så mycket de orkar.
Domherrsslinga lyser så fint nu🎅
En av våra grannar har ställt fram adsventsljusstakar i fönstren men inte tänt dom ännu
På Halloween är det ju poppis att titta på skräckfilm. Hör lite till högtiden. Har ni några särskilda filmer som ni gillar att se på i juletider?
Får gå till Lisebergs julmarknad imorgon istället då de visst inte hade öppet idag, utom Lisebergsteatern nu under kvällen då. Vilken tur att man upptäckte detta i tid så man inte gick ut och frös i onödan.
Ska också stanna till vid ett café som säljer mjuk pepparkaka med lingonfrosting. Låter gott och juligt, även om jag annars inte är så förtjust i lingon.