Jag längtar till jul!!!
Håller på och planerar julklappsinköpen, åker till Ullared om en månad och kommer förhoppningsvis köpa alla julklappar då. Det brukar vara svårast att köpa till minsta dottern, hoppas det går bättre i år...
Håller på och planerar julklappsinköpen, åker till Ullared om en månad och kommer förhoppningsvis köpa alla julklappar då. Det brukar vara svårast att köpa till minsta dottern, hoppas det går bättre i år...
emiQie: Vad kostade värmenallen?
Våran 8 åriga dotter önskar sig kläder i julklapp
Rea på cdon http://cdon.se/outlet/
Tack De var lätta att göra och de som fick de blev jätteglada.
Jag funderar på att göra nått sånt här i år http://helenespresentkorgar.se/ljusfatsgalleri/
Pet shop kalendern kostade 69 kr
Den 1 november börjar de sälja adventskalendrar i olika utföranden på Lidl www.lidl.se/cps/rde/xchg/lidl_se/hs.xsl/5720.htm%3A%2F%2Fwww.lidl.se%3A80%2Fcps%2Frde%2Fxchg%2Flidl_se%2Fhs.xsl%2Findex_24984.htm#
Jag håller tummarna för att dina tomtar kommer till rätta. Barnen vill att jag ska göra knäck i år. Har tänkt att göra Rocky Road också. Hur tidigt kan jag göra dem utan att de blir dåliga till jul? Skulle det funka helgen 8-9 december?
Jag köpte 6 pkt saffran för 30 kr förra veckan
Den här köpte jag idag, 199 kr på Coop
FlitigaLis: Ja det är det. Såg att det fanns ljusslingor som är batteridrivna för 30 kr på coop. Jag funderar på om det går att stoppa ner en sån slinga i en pappersstjärna...
Nu har jag provat om det fungerade att ha en batteridriven ljusslinga (min slinga kommer från ikea) i en vit pappersstjärna. Det funkar
Vi har också en öppen spis som vi inte får elda i, brukar tända 8-10 värmeljus i våran
Idag ska jag köpa de sista sakerna till julkalendrarna, det fattas nr 24 i alla 6 och sen fattas det 4 paket till i en av dem. I morgon får jag äntligen ställa fram adventljusstakarna, har längtat hela veckan
Här har det snöat sen kl 9 i morse -10 ute
Jag ska göra 7 paketkalendrar och har bara börjat planera lite smått. Hittade kalenderpåsar i Ullared så slipper slå in i paket, men det lär ta sin lilla tid ändå...