Inlägg från: lollsanT |Visa alla inlägg
  • lollsanT

Jag längtar till jul!!!

Idag har jag kokat äppelmos så nu doftar det äpple och kanel i hela huset, luktar jul Så gott till risgrynsgröten *mumma* 

• lollsanT

Idag köpte jag fler julklappar En box med Blixten McQueen lego (stor box) eftersom han är helt tokig i Blixten. Sen köpte jag en blus till mamma och ett linne att ha under. Får se om det blir en kjol/byxor eller kavaj till också.

• lollsanT
    molly50 skrev 2013-08-28 23:43:19 följande:

Verkar som en julklapp för min son. Han är också tokig i Blixten Mc Queen.
    Toys R Us hade erbjudande på den så den kostade 299kr istället för 570kr
  • lollsanT
    Juniana skrev 2013-08-29 15:55:36 följande:
    På lunchen idag köpte jag en stekpanna i julklapp till min exman! Stor och rejäl i gjutjärn, på Cervera (hade 20 procent i medlemsrabatt, men den blev dyr ändå...). Han har en teflonstekpanna, men han har krafsat sönder den genom att använda metallverktyg... så nu ska han få en som han inte kan ha sönder!
    Tänk att folk inte lär sig hur man ska handskas med sina saker Snällt av dig att köpa en ordentlig till honom
  • lollsanT

Idag åt vi risgrynsgröt med äppelmos *mumma* Längtar efter vörtbröd och julskinka....

• lollsanT
    Raggarbruden skrev 2013-08-31 14:10:35 följande:
    Nu har jag börjat leta julklappar.. :) Nån mer än mig som börjat leta? Har hittat två saker :) 
    Jag är klar med flera personer
  • lollsanT
    MammaMia74 skrev 2013-08-31 15:27:25 följande:
    Jag har inte börjat än. Men snart så. Jag ska även ha till present kalender. Först ska jag fylla år. Sen börjar jag. Något år började jag redan i januari. Då blev det biljetter tilll Disney on ice. För jag ville ha parkett plats.
    Jag brukar börja direkt i januari och handlar under hela året. Tycker det känns skönt och brukar aldrig behöva stressa vid jul
  • lollsanT

Idag har jag köpt fler julklappar Stadium hade erbjudande på träningskläder så jag köpte varsin funktionst-shirt samt funktionsshorts till maken och mammas man.

• lollsanT

Jag har tittat på tomtemaskinen med sonen redan. Hoppas att han ska uppskatta julen på ett annat sätt i år då han var lite för liten förra julen.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!