Inlägg från: MrsTM |Visa alla inlägg
  • MrsTM

Jag längtar till jul!!!

stjärnfrukt skrev 2011-11-28 11:12:22 följande:
    Någon som har hittat mjuka, fina tomtar/snögubbar/änglar som de kan ha som prydnad som sitter i fönster exempelvis?? Och gardiner, har ni hittat några skojiga/fina?? :D 
    Kolla på panduro! www.pandurohobby.se/Products/Materialsatser/Jul

De har lite allt möjligt man kan pyssla ihop och ställa i fönstret, pingviner, isbjörnar, snögubbar m.m.
  • MrsTM

Tips om man ska köpa riktig gran i vanlig storlek är Plantagen!

Köpte vår kungsgran där igår för 300 kr, på ICA Maxi kostade en likadan gran 550 spänn!!

• MrsTM

LCG, gud vad mysigt, vilket bra tips! Blev sugen på att göra något liknande, men i en skokartong så att jag slipper snickra! Flört

• MrsTM

Som luttrad skåning reagerar jag inte nämnvärt över att det är barmark och plusgrader i göteborg. Flört

Men jag börjar längta oerhört mycket efter att få komma ut och åka längdskidor!!

• MrsTM

Nu har jag fått världens bästa julklapp, ett plus på stickan!! Skrattande

• MrsTM
    Pigelinen skrev 2011-12-07 22:25:56 följande:

Allså det där med pepparkakshus är ju lite omordent tycker vi så vi gjorde Turning Torso i kola... ;)
    Åååååhhh vad häftigt, jösses vad ni är kreativa! Skrattande
  • MrsTM
    Pigelinen skrev 2011-12-10 11:54:45 följande:

Blev inga granbilder idag, det kommer imorogn istället. Idag blev det istället bild på vår hall och den hemma gjorda stjärnan a la Ernst ;)

Jättefint! Gotta love Ernst! Flört

Du, jag har en hjärtformad skål som påminner om formarna du efterlyste på bloggen. I så fall är det märket Sagaform och bör finnas på Åhléns eller Cervera.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!