Inlägg från: RaYzLeR |Visa alla inlägg
  • RaYzLeR

Jag längtar till jul!!!

SweeneyTodd skrev 2023-08-21 23:21:51 följande:

Är jag galen som längtar till jul innan det ens hunnit bli september? FörvånadTomte

Jag tycker synd om dig som fick en ogilla-markering bara för att du längtar efter jul, så du fick en gilla-markering av mig. Så nu ligger du +-0 så att säga! 🤗
  • RaYzLeR
    Aniiee skrev 2023-09-25 18:02:09 följande:

När jag kom hem i lördags stod Fazer julbox utanför dörren. Jag vet inte om jag ska öppna den nu eller närmre jul.... Vad tycker ni? 

Öppna den på julafton, såklart. Glad
  • RaYzLeR
    Aniiee skrev 2023-09-25 18:20:40 följande:
    Nja, så länge räcker inte godis i det här huset =p
    Haha, står det vem det är ifrån? Skrattande
  • RaYzLeR

Jag förstår inte hur man kan skicka dickpics. Jag hade tyckt att det varit pinsamt att göra något liknande.

• RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-10-07 01:50:16 följande:
    Apotekarnes med apelsinsmak är jag också grymt nyfiken på! Jag ska köpa den nästa gång jag handlar 😋

Nu har jag redan börjat julpynta! 🎅🏻 Närå, skojade bara 🤭
    Jag får se vad pappa och hans fru bjuder på för julmust till jul. Jag dricker bara julmust på julafton. 🙂
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2023-10-11 22:33:46 följande:
    Lite tidigt men förstår dom, det är jy kolsvart ute
    Det är mysigt med ljusslingor. Jag funderar själv på att skaffa en ljusslinga till balkongen den här julen. Glad
  • RaYzLeR

Finns chipsen på Willys så kan jag testa. 🙂 Hoppas inte att det är smak av nejlikor bara.

• RaYzLeR

Det är så fint med snön som ligger på backen. På söndag så ska jag plocka fram mina adventsljusstakar och min adventsstjärna. Glad

• RaYzLeR

Jag kunde inte komma in på vinden idag när jag skulle hämta ner adventsljustakarna och adventsstjärnan. Taggen fungerade inte i kortläsaren. Men felanmält, så imorgon ska julpyntet upp. Glad

• RaYzLeR
    Nandez skrev 2023-12-03 22:30:55 följande:

Första advent kom med en rejäl kyla, brrr

8 minusgrader i Linköping. Hur kallt har du? Glad
  • RaYzLeR

I linköping så hade vi sex plusgrader och snön har regnat bort. Jag som tyckte det var så fint med snön ute. Nu ska det bli plusgrader framöver så det blir nog ingen vit jul. Rynkar på näsan

• RaYzLeR

I linköping så hade vi sex plusgrader och snön har regnat bort. Jag som tyckte det var så fint med snön ute. Nu ska det bli plusgrader framöver så det blir nog ingen vit jul. Rynkar på näsan

• RaYzLeR
    molly50 skrev 2023-12-19 14:52:06 följande:
    Här ser det i alla fall ut att bli det.  Glad
    Om väderprognosen stämmer. Glad
    Det verkar som att det blir snöblandat regn på torsdag och fredag. Men på lördag så ska det snöa, så kanske blir det en vit jul. Glad
  • RaYzLeR

Nu är det bara några timmar kvar till julafton! Det ska bli mysigt att fira jul med familjen. Glad

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!