Inlägg från: Lepanden |Visa alla inlägg
  • Lepanden

Jag längtar till jul!!!

åååh jag är inte ensam!! på jobbet suckar och stönar alla för att det börjar bli höstigt och vinter. Om man säger att det snart är jul så ropar alla TYYYYYYST!!! Näe...jag älskar julen!! jag tänker inte vara tyst!

Varsågod...lite Kalle...appropå julen ;)

• Lepanden

På mitt jobb kom julen smygande i mitten av juli...men så jobbar jag visserligen på gekås ;)

• Lepanden

Igår när jag satt och kollade upp på himlen för att se det där himlafenomenet med alla
    Stjärnfall så släckte jag ner i lägenheten och satte faktiskt igång julmusik på min iphone...och det kändes nästan som den där känslan kvällen innan julaftonsmorgon. Det var mysigt att sitta där och titta på den stjärnklara himlen och dricka te och ha katten som sällskap. Blev liksom lite rörd när "im dreaming of a White christmas" spelades. Sen är jag väl blödig nu
    Också eftersom magen växer

• Lepanden

Ja mig veterligen så har vi inga tomteklänningar i vuxenstorl till försäljning alls, lite trist :(

• Lepanden

Köpte mig idag både hemmets journals "juljournalen 2011" och Allers julmagasin..och en julmust. Så nu blir det mys.

• Lepanden

Planerar julen som skall firas i nya huset :) hur det skall pyntas och sånt. Åh...jag vill ha en varm mysig känsla i hela huset.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!