Inlägg från: Nightmare1989 |Visa alla inlägg
  • Nightmare1989

Jag längtar till jul!!!

bustösen skrev 2011-10-06 07:53:42 följande:
    coop här i borås har ställt fram julmust nu =) men jag väntar tills vi är lite närmare jul före jag köper! 
    vi hade vårt julklappslotteri igår, jag ska köpa till min mamma Hjärta blir nog spabehandling eller massage tror jag 
    Julmust??? :D Nästan som man ska åka till Borås och köpa hem :D
  • Nightmare1989
    lollsanT skrev 2011-10-06 14:32:17 följande:
    Idag har jag lyssnat på julmusik samtidigt som jag kokat lingonsylt och gjort chokladbiskvier. Ska doppa dem i choklad snart.
  • Nightmare1989

Sitter nu och dricker julmust och äter pepparkakor :)

• Nightmare1989

Vi har platsgran då jag tycker det är mycket smidigare, slipper allt barr ;) Den klär vi alltid sista fredagen i november. Då åker ALLT julpynt fram inkl, julgranen ;:D

• Nightmare1989
    lollsanT skrev 2011-10-13 10:09:01 följande:
    Va gott. Vill också ha julmust ju, men det ska vara apotekarnes. Hoppas de har fått in den här nu så jag kan köpa till helgen.
    Igår ville maken Förvånad dricka glögg!! Tyvärr har vi bara med alkohol så den får vänta några veckor till. 
    Åh glögg hade varit gott! Men utan alkohol :)
  • Nightmare1989
    MrsTM skrev 2011-10-13 14:21:39 följande:
    Jag har för mig att jag sett detta innan i tråden, men vill ha tips på mysiga julfilmer! Barnfilm eller vuxenfilm spelar ingen roll.

Kan själv bara komma på The Holiday och Love Actually (denna underbara film!).
    Miraklet i New York, jätte mysig film!
  • Nightmare1989

Är det någon som vet om man kan beställa ett PUZZEL med julmotiv på någonstans på nätet? :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!