vildaungarnasmamma skrev 2011-10-03 16:02:11 följande:
Som sagt, jag är super bra på att pynt och fixa, men helt värdelös på att planera.
Hur och när planerar ni vad?
Gärna lista med olika datum.
Har inte satt ihop någon lista på när allt ska vara klart men en lista på allt som ska göras. Har börjat lite smått med att baka småkakor och lagt i frysen. Men ska nog börja skriva in något varje dag. Vet inte hur långt jag törs planera eftersom liten kan komma vilken dag som helst (bf 3 november).
fluu skrev 2011-10-03 18:43:26 följande:
Åh,vad jag längtar tills jag kan göra julkort med vårt barn på !
Idag har det varit riktigt höstrusk här = jag kommer i mer och mer julstämning och längtar efter snö.
Har även(äntligen) lyckats klura ut vad jag ska ge pojkvännen i julklapp. Han är väldigt svår att köpa presenter till,men han ska få Big bang theory säsong 4 på dvd och "Fluffskydd" till en eldstav(svårt att förklara :P).
Jag började lyssna på lite julmusik igår medan maken var på övervåningen. Han verkligen HATAR julmusiken. Har dock några skivor såsom Elvis och Jultoner från förr som han accepterar
Vad skönt att ha bestämt till honom. Jag vet att jag ska ge maken en whisky flaska men jag vet inte vilken ännu. Han fyller ju dessutom år 3 veckor före jul så jag måste komma på flera saker (ska jag säga, fyller år dagen efter honom
)