Inlägg från: livet med barn |Visa alla inlägg
  • livet med barn

Jag längtar till jul!!!

om du är sjuk för att du längtar til julen så kan vi vara sjuka tillsammans =).
    har lyssnat på jul musik sen i sommras!
    älskar också julen! sonen kommer vara 10 månader när julafton är, och jag bara längtar!
    ska pynta hela lägenheten i år, betydligt mer än förra året, nu ska det bli RIKTIG jul  nu när sonen finns också =D då är det ju roligare att pynta.
    och jag kommer också proppa honom full med att tomten finns =) klart att han gör det =).

Hur brukar du pynta? tar gärna emot tips och idéer =D

~ William 13/2 ~
  • livet med barn

hur sätter ni bandet på apelsinen med kryddnejlika? och vart hänger ni do msen?

~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    ViTillsammans skrev 2010-09-28 21:20:48 följande:
    Jag lindar bandet som man vanligast brukar göra runt paket (som +ungefär) och trycker sedan in nejlikorna.
    Och vår mistel för den delen, brukar jag ta sprayflaskan som jag duschar blommorna med, och spraya lite so den är fuktig, sen strör jag glitter över den. Det blir super fint, speciellt i julens alla ljus och ljusslingor!Solig
    Åh vad smart att spraya misteln med lite glitter =D det ska jag göra =).
    ~ William 13/2 ~
  • livet med barn
    ViTillsammans skrev 2010-09-28 21:20:48 följande:
    Japp, har nyss ätit en bit och druckit kaffe som jag kryddade med lite kardemumma och kanel! Super SkrattandeJag lindar bandet som man vanligast brukar göra runt paket (som +ungefär) och trycker sedan in nejlikorna.
    Och vår mistel för den delen, brukar jag ta sprayflaskan som jag duschar blommorna med, och spraya lite so den är fuktig, sen strör jag glitter över den. Det blir super fint, speciellt i julens alla ljus och ljusslingor!Solig
    köper du sån där glitter spray som är till håret och sprayar med?
    ~ William 13/2 ~
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!