Inlägg från: Väntan på en liten |Visa alla inlägg
  • Väntan på en liten

    <> 2010 - lektråd :)

    Är så jävla trött på den Demon


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

    Förlåt då, försvinner direkt så jag slipper mer hån.

    Har man aldrig kämpat för att få barn så verkar man sakna empati för sin medmänniskor


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

    Tycker det är skitfjantigt att anmärka på hur man stavar ord. Ligger denna tråd i sandlådan eller?


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

    S..............


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten
    lalasmama skrev 2010-07-25 17:37:50 följande:
    nej men det är en lek-tråd där alla vill "vinna" & "va först" (dvs komma på ordet så fort som möjligt..)
    men ja tycker man kan säga skitmens, lika som: skitunge, skitont .. de är ju oxå bara ett ord..

    nu leker vi vidare!
    Ja tog illa vid mig, pga min situation och när gör sig lustiga över en sån sak så blir jag ledsen speciellt idag när jag åter igen har misslyckats med min högsta önskan
    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten
    lalasmama skrev 2010-07-25 18:39:02 följande:

    jo.. fast de kunde ju vart vilket ord som helst som de klagat på..


    men va tråkigt.. jag önskar dig Lycka Till!! ♥  {#emotions_dlg.flower}


    Tack, men det är tungt när det inte vill sig, nu försök 15.
    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten
    lalasmama skrev 2010-07-25 18:41:48 följande:
    nej men fy va jobbigt..
    men ge inte upp.. jag håller tummarna för att de tar sig nästa gång!!
    *stor Kram* ♥
    Nära att ge upp är jag hela tiden...men längtan är så stark efter barn så...

    L
    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

    F.....


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

    E......


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

    Ö......


    Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
Svar på tråden <<Hänga Gubben>> 2010 - lektråd :)