Inlägg från: lillapindi |Visa alla inlägg
  • lillapindi

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Vi blir hemma hos oss på julafton, så min sambos mamma och snubbe kommer över.*
    Jag vill helst vara hemma nu mot slutet :P
    Sen slippa bära med sig BB-väskan och sen så kan man lägga sig i sin säng och vila om man behöver :)

• lillapindi
    brommamaria skrev 2010-12-23 09:39:07 följande:
    Lillapindi - skönt att ni är hemma, skönt att ha en säng att gå och lägga sig i... 

Crimson - du får jättegärna föda åt mig, jag har typ ångrat mig... hade ju sån hemsk värk häromdagen, önskade att få bli nersövd och väckt när han är ute... jag är sååååå nervös inför förlossning och att bli mamma.. Jag vill ha kontroll och veta när och var saker ska hända och nu vet jag ingenting

Inatt hade jag lite mensvärk i alla fall, gick upp o åt en massa mackor för att  jag var så hungrig, jag gör aldrig sånt annars men tänkte att det var väl lika bra att lyssna på kroppen ifall det skulle vara dags snart! sen nu på morgonen har jag ätit två bananer, jag som inte kunnat äta banan på hela graviditeten för att dom luktar så illa (tycker inte det annars) slukade nu TVÅ!!!! Vem vet det kanske är ett tecken!  
    Ja jisses, jätte skönt och lite mer avslappnat för mig tycker jag :)

Haha att bli nersövd och väckt när han e ute låter som mina funderingar.....varför kan man inte göra det ;) ;)
    Tänkt så skönt det hade varit :)

Åhh jag har aldrig gillat clementinder och så, inte ätit några på flera år....inte särskilt förtjust!
    klämde 3 på rad igår hahaha....muuuuuums!!! :)

Lillen rörde sig så jag fick en jätte konstig känsla i hela magen....undra vad det var för något underligt.
    Känslan försvann....men finns 1% av känslan ligger kvar.
  • lillapindi

God fortsättning!! Kram
    Ingen bebis här heller, BF om 3 dagar.

• lillapindi

Åhh välkommen till Skälby Pia :)

Maria - ja visst har halsbrännan ökat och tabletterna hjälper inte lika bra längre. Mina toabesök har ökar 3-4ggr så mycket nu på nätterna och samma med nästäppan :S
    Jag har "gett upp" det blir nog en januaribebis ändå :)

• lillapindi

Jag är så shoppingsugen!! Men går inte direkt att prova kläder nu haha iaf inte byxor, tröjor vet man på ett ungefär.

Hehe lika bra att slappna av och inta soffan ;) nä jag ska dona här hemma idag.

• lillapindi

hej på er!
    Hoppas ni får det kanon idag!

Idag har jag BF :)
    Vaknade inatt med mensvärk...inge skönt, lyckades somna om och efter 1-2h samma visa igen.....sen efter 9 idag så är det som om jag aldrig haft nån värk haha.
    Vet inte ens om det var en värk nu, kanske bara var magknip......blir så osäker!

Jag ska vila mest hela dagen, är ju dunderförkyld :(
    Typiskt när man ska ev. föda när som....

Nu en dusch!

• lillapindi

Ja förkylning suger!! vill också träffa er!!!
    Idag ansträngde jag mig lite, diskade och tvättade....tog faktiskt en tur till affären. nu e jag helt väck och har svin ont i foglossningen.
    Hur gör/gjorde ni som hade foglossning? Hur tusan ska man kunna göra saker utan att få svin ont efteråt :(

Jag har sådana blandade känslor inför förlossningen, hualigen!
    Vill så gääärna, men vill inte alls :)

• lillapindi

crimson - jag har inte fått några övningar att göra av min BM :(

Fast nu e det ju dags när som helst...tror/hoppas jag.
    Min BM är helt värdelöst, har klagat över foglossningen länge och ändå inte fått några övningar eller tips på hur jag ska underlätta.
    Har insett nu efteråt att hon kunde gett mig så mycket mer information...

Nu mot sängen!
    Får se vad som sker inatt :P

• lillapindi

Min BM suger inser jag ännu mer nu haha
    Har sagt till henne och läkaren att jag har så ont! Ingen hjälp, fick låna ett foglossningsbälte av en polares flickvän som fick barn för 5 mån sen.

ojojojojoj maria...13h!!
    Vad härligt!!!

• lillapindi

Åhh har hon fått bebis nu???
    Bara min som vägrar titta ut :(

När, vikt, längd??? :)

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby