Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Brommamaria: Gör dom ont??? Va den stenhård hela tiden eller va den mjuk små stunder???
    Va skoj. Jag ska försöka se om jag kan hitta en spjälsäng. men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa bara..

Vad blev de för gott??? Själv så åt jag å sonen korvstroganoff  å ris...

• ensammamma

Hej oki de låter inge bra. men om du e orolig så kan du alltid ringa till förlossningen å rådslå med dom om hur du ska göra de gör jag...

Åååå så gott jag vill oxå ha...

• ensammamma
    crimson skrev 2010-10-31 12:37:52 följande:

Det bidde en liten tjej på +5. Efter en riktig drömförlossning kom hon 20.42
    4015g tung och 54 cm lång
    Storasyster är jättestolt

Jag skriver mer när jag inte har en liten på bröstet
    Grattis till dottern. Gud va stor hon va. Nu har du äntligen fått henne..
    Hänger ni med nästa gång vi ska ses i vällingby??
  • ensammamma

Hej alla.

Jo då jag mår så där. Önskar att jag kunde må bättre.
    Nu har jag börjat få ont av min halsbränna de trycker på brösten å svårt att andas.
    Ska till Mvc i morgon så jag ska ta upp de med Bm då..

Jag hoppas att vi kan ses alla på en lunch/fika date nu nån dag.

Har ni börjat handla julklappar eller ska ni vänta med de till december? Jag har börjat å har bara några kvar att handla så de känns skönt.

Jag behöver nu köpa en spjälsäng sen e jag klar med allt till bebisen ankomst.

Kram kram

• ensammamma

Vi har inte planerat in nån träff ännu.
    Jag å brommamaria går hemma om dagarn då vi e sjukskrivna å crimson har fått sin lilla dotter så hon går ju oxå bara hemma nu.

Vilka dagar kan ni träffas????

Jag kan 1/11 mellan 11-14 å sen efter 16. 2/11 kan jag från 12 å framåt. 3/11 kan jag från ca 12 å framåt å sen kan jag resten av veckan.
    Veckan efter kan jag tisdag och onsdag efter 11.30 å framåt å resten av veckan.

Kram

• ensammamma

Jag kan helger oxå...
    Allt hänger på dom andra med när dom kan å så oxå...

Kram kram

• ensammamma

hej alla!!
    Idag va jag vid BM å jag har inte gått upp mycke alls sen förra gången jag va där... ca 300 gr hade jag gått upp..
    Hade dåligt järnvärde samt lågt blodtryck. Min BM sa nått om att jag kanske kan få bli igångsatt kanske reda i nästa vecka...

• ensammamma

Hej!!!

Vist kan vi ta en lunch då... Jag kan båda dagarna så..

Crimson och Lillapindi kan ni??

Jo de e jätte jobbigt å göra de själv samt att jag får ta hand om min son som e 4½ år med...

Jo de känns skönt om jag blir de samt att jag kan börja leva normalt igen. Har verkligen så himla ont så jag gråter...

Men jag biter ihop å fortsätter å leva....

Kram

• ensammamma

Lillapindi: Jag har gått in i 34+1 dag så jag e vecka 35. Okej vad jobbar du med?? Att du orkar jobba så länge som du har gjort...
    Jag kan den 16/11 om de inte e nått annat som inträffar..

Gör du så jag e på väg ner med sonen på dagis..

Kram

• ensammamma

Hej!!

Brommamaria du vet man får skylla på att man e gravid i denna situation. Man kan inte ha med sig huvudet hela tiden. Vi är trött å så de påverkar ju tyvärr de mesta..
    Jo de e skit jobbigt att ha så ont men jag biter ihop jag tror inte du märkte av att jag hade ont när vi sågs??
    Jag kan dölja men så fort jag blir själv så kommer tårarna... Men i morgon så ska jag till läkarn så vi får se vad dom säger.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att dom hjälper mig.. Annars så skulle min BM gå in å prata med läkarn om mina problem oxå...

Usch snart ska jag till familjerätten med bebisens pappa å skriva på papprena på att de e hans som e fadern.
    Jag vill verkligen inte träffa han men måste tyvärr göra de här...

Hoppas att du kan packa nått idag....

Kram kram

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby