Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
hejsan!
Mår du bättre nu? :)
Ja visst går tiden långsamt, men jisses det händer massa nu tycker jag :)
bara på några veckor så har sparkarna gått från små kittlingar till rejäla sparkar och man ser utanpå magen hur han sparkar...magen går som vågor...svårt o förklara :P
Jätte häftigt! :)
När det var så kraftigt (har bar känt så i 2 dagar) så blev jag orolig, kändes som han skulle komma ut genom min hud haha men andra natten så kändes det visserligen fortfarande lite läskigt men jätte häftigt samtidigt :)
självklart så missar sambon allt med 1 sek ;)
Bara jag som får va med om häftiga saker som hände :)
Nästa vecka ska vi till BM och mäta och väga och ta prover och så ska vi lyssna på hjärtljuden. Guu så spännande :)
Jag e lite pirrig :)
Barnvagn har vi nu köpt. både ligg och sitt del. Blev en Brio happy mixed tror jag hela namnet var.
Den är bra för oss båda som är långa, lätt att fälla ihop, bra däck, lättstyrd och inte för tung :) Vilket e bra för jag e så svag haha.
Inga craving eller nåt än så länge. Jag mår ganska bra :)
Kommer dock känna mig stressad nu när jag börjar jobba igen tyvärr....men jag får köra mitt eget race om inte det fungerar så får vi se vad vi kan göra.
Graviditeten är bra än så länge, inga konstiga grejjer....det enda som är jobbigt är flytningar haha. Men det kan man leva med :)
Mår visserligen fortfarande illa om jag kliver upp för tidigt, vilket kan ställa till det lite nu med arbetet....mår alltid illa om jag kliver upp innan 8.30-9-00 :P Underligt.
Fick barnkläder av min mor idag, nu längtar jag ännu mer till december :)
Ha det bra!