Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Skönt att höra att jag inte är ensam om att vara trött och ledsen
Idag (peppar peppar) har han varit som tidigare :) sovit, ätit och varit vaken och glad! Vi har badat honom nu på kvällen och han såg ut att tycka om det! Den här gången värmde vi hans handduk med en riskudde så att den skulle vara varm o go, sen la vi den under täcket men inte mot honom när han var torkad, det funkade jättebra, han skrek ingenting och vi kunde i lugn o ro torka honom i alla veck! (Förra gången gallskrek han så vi kunde inte torka honom ordentligt o inte sätta på blöja så allt blev nerkissat...)
Vi har gett honom semper magdroppar idag, bvc rekommenderade det till oss också.
Han har nog också ett stort sugbehov (i alla fall dom jobbiga dagarna) men lyckas inte ha kvar nappen i munnen... Så det har varit en del gnäll här också..
Min sambo jobbar 10-14 i drygt en månad framåt, så då hinner jag duscha på morgonen och så, dessutom gör han frukost, lunch o middag också, städar, handlar, diskar och plockar undan, dessutom tar han lillkillen på kvällen o tidig morgon så att jag får sova och jag är ändå trött... förstår inte heller hur andra lyckas vara sådana supermammor....
Tack o lov fick jag en tid imorgon på amningsmottagningen :)
Ska ta och lägga mig snart, ska till BVC kl 9.00 imårn...
Hoppas att du också mår bättre snart lillapindi