• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack så himla mycket rosen! Det känns fantastiskt, märkligt, o jätteläskigt!

Bara snurrat i huvudet i natt, var övertygad om att jag drömt allt sammans! Men tog ett nytt test som ser jättefint ut :) är så himla glad :)

Kram på er

• FruW

Fröken kaos, ge inte upp, fortsätt testa ngra dagar o fortsätt mysa! Denna månaden, när jag blev ******** ( kan inte skriva det) sa min dr att chanserna var små då sambon skulle va borta vid äl. Men det funkade!! :)

Får du ngn hjälp? Tex pergo för att boosta äl?

Kram

• FruW

Åh va kul!! Har du räknat ut bf än?

Alltså, vet att jag förmodligen kommer få äta upp det här senare, men he mig symptooooom!!!!

• FruW

Tack så mkt saft!

Är sååå nervös över att jag ska börja blöda :(

• FruW

Tror inte du får äl innan gravhormonerna är ute. För mig tog det bara ngra dagar innan testen visade minus igen. Men kan ta upp till 3 v har jag hört. Du kan fråga om de inte kan ta ett blodprov o kolla hcg, går ut fortare ur blodet än i kisset... Kram!

• FruW

Tack fina pixan! Nja, storgrät ett par omgångar på jobbet. Tel till bm gav inte så mkt annat än att hon var väldigt trevlig i förstående, samt hade bra erfarenheter av studien jag ska ingå i. Hon sa att de har kurator kopplade till sig.

Har bokat ett tidigt Vul den 19 okt, o ska till min dr den 9 okt, då gör han nog Vul med... Längtar o håller tummarna för att jag inte ska behöva boka av dom..

Hur mår du?

Kram

• FruW

Åh vad spännande pixan! När hade du bim? Jag håller mina tummar stenhårt!! Vore ju toppen om du med fastnade i stimmet :)

Plutten, kör när sambon kommer hem igen!

Vi sexade på tor morgon, var hos dr samma dag o han trodde att äl skulle komma inom ett par dagar, så han föreslog samvaro på fredagen. Min sambo va ju borta till sö kväll, när han kom hem hade vi sex igen. Fick inte utslag på äl-stickorna förrän på måndagen, tror vi körde en gång till där efter med. Dr hade dömt våra chanser till minimala den månaden, men av ngn anledning var det nu det funkade! :D så ge inte upp, jag håller tummarna!

Kram

• FruW

Åh snyggt pandora, grattis!!

Pixan har du testat?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3