Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-04-20 08:48:21 följande:
    Låter bra, 4 är mitt lyckotal!
    Gumman, du är bra go du, de är ju jättesvaga... Och de kom då verkligen inte upp snabbt heller, var nästan så man fick leta efter strecken med lupp.

Men nu nojar jag järnet ändå, vad är oddsen för att det går bra med en graviditet direkt efter ett missfall? Förvånad Samtidigt som jag har läst att det inte är helt bevisat att riskerna ökar... Nåja, det blir som det är meningen att bli.
    Jag tror starkt på att OM kroppen blir gravid så är den redo. Om du däremot inte skulle bli gravid direkt efter ett missfall (den blev inte jag direkt efter) så kan anledningen vara att kroppen inte är redo. Vissa säger att kroppen är extra fin och bra och redo efter ett mf, då har liksom livmodern tömts och renats ordentligt.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

SoMa och meh, jävla tantskrälle, vill ju att ni ska vara gravida ju! Skickar hållna tummar för er och alla andra i tråden.

Havsklippan, jag fäller en tår när jag läser ditt inlägg. Klart att ni saknar er lilla dotter. Jag hoppas att hon snart får ett litet syskon som ni får behålla hos er. Vad fin bilden var. Kram!

• sugarrush

GRATTIS missT vad roligt!!!

Havsklippan, du och jag har hängt ihop så förbaskat länge... Jag hoppas SÅ att du hänger på stimmet den här månaden! Jag saknar dig! Stor kram vännen!

• sugarrush

Rosen, vi körde två ggr om dagen under ÄL. Man var lite sliten efteråt, men det funkade!

• sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-05-16 09:27:29 följande:
    Haha SoMa beredd på ett paket :)
    Jodå tre små hjärtan som slog idag, alla tre lika stora. OMG
    Jäklar vad häftigt Leaeva! GRATTISGRATTISGRATTIS!
    Multimamma! Som bonus kommer du få en GRYM simultankapacitet!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    got2b skrev 2011-05-19 09:17:10 följande:
    Hihi det har gått bra Glad Strecket syntes tydligare nu på morgonen. Synd bara att man inte vågar hoppas för mycket.. Men det hade varit sååå perfekt om det fungerat nu.
    GRATTIS!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Solklart plus meh! GRATTIS igen! Gravid

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

MissT, jag gråter med dig när jag läser vad som hänt. Vet vad du går igenom, för jäkligt är det, så orättvist och hemskt!
    Stor stor kram, hoppas ni hittar glädje snart, och ork att fortsätta försöka, om ni vill.

• sugarrush

MissT, nu får jag tårar i ögonen! Vad fantastiskt! Grattis!

Havsklippan, VISSTE väl att du var på gång snart, kände det på mig! Så glad för din skull! Nu jäklar ska det bli ett rejält plus, och en fin, rosig bebis i början av 2012! Jippie!

• sugarrush

Havsklippan, jag anar en lodrät markering. Men det är svagt!
    Ser fram emot en ny bild imorrn, då kommer testet vara solklart positivt! 

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3