Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
SoMa, att passera "bf" är skit rent ut sagt!!! Hade ju kunnat ha en 3 veckors här nu... blä... Men det är ju som det är... Bara att överleva! Det som inte "dödar" det härdar ju...
Har varit hos läkaren idag, som säger att de inte kan hjälpa mig, eftersom jag har ägglossning, vi har blivit gravida förut och inga sjukdomar finns i släkten. Kändes bra efter besöket men inte nu, känns som jag är tillbaka på ruta ett igen... Tålamod är inte min gej just nu! Mannen har bokat tid för oss hos privata gyn nästa vecka- få se om de kan hjälpa oss... Hade nästan önskat att något verkligen var fel- får då hade vi ju iaf fått hjälp
Sugar; GUD så spännande!! När ska du testa?
"Lustigt" att du också har en syster som hamnat före dig i BF-kön. Känns faktiskt EXTRA orättvist när alla i familjen är så himlans glada för henne och så vet man att det skulle varit vi som skulle leverera nästa bebis. (Har inte berättat för dem om vårt MF så de rår ju inte för att de gör en illa).
SoMa; jag vet hur det är. Jämför hela tiden andras BF med när vårat skulle vara. Surt är bara förnamnet.
Ego; min mens hade visst inte kommit igång. Tampongen i morse hade brunt slem på sig. Tampongen efter det glömde jag att byta tills nu och den var helt snövit så när som på en sytrådstunn röd "tråd" på ena sidan.
Skumt! Nåja, jag kan få spottings någon dag innan mens ibland. Såg nog bara så lite ut för att jag hade tampong istället för trosskydd.
Nu ska jag glutta lite på Robinson. Fast det känns som att det konceptet har gjort sitt.
Alicia