Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

pixerpie skrev 2011-02-17 12:03:22 följande:
    Sugar, såg din ul-bild i andra tråden!! Gud så SÖT! Jag vill också ha en sån i min mage!!
    KRAMAR!!
    Tack snälla! Ja det var fantastiskt roligt att se igår! Nu började det ju se ut som en liten människa (Innan var det ju mer en räka, typ.. )

Snart har du en själv därinne pixan! Promise!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Mimmi, idag fyller jag år, och du vet vad jag har önskat mig! Idag ska du testa plus!

• sugarrush
    FruW skrev 2011-02-20 08:41:30 följande:
    Grattis sugar!! Hoppas du får en härlig födelsedag!! Har ej testat idag, gjorde det härom dagen o då va det minus.. Mina menshormoner har iaf kommit i gång ordentligt (hysteriskt monster) så mensen lär nog komma tyvärr

Leava hur går det för dig?

Sockermuppen - släkting till sugarrush kanske? ;) varm välkommen till tråden, vi alla här inne har olika erfarenheter av ma/mf, ett eller flera. Världens bästa mf-tråd är det iaf, så välkommen!! Ledsen över ditt mf!

Kram från mig
    Tack mimmi!
    Joooodu jag tror nog att du ska plussa nu ändå. Vet du, man blir ett mensmonster när man är gravid också. Och det bästa av allt! Det försvinner inte på några dagar! Det håller i sig i ett år! Moahahaha... stackars killar!
    Nej men allvarligt talat, det finns fortfarande en chans, och du vet att jag håller tummarna för dig!

Sockermuppen - är vi släkt kanske? Mimmi du är allt för rolig du!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Sockermuppen skrev 2011-02-20 13:09:04 följande:
    Jag började blöda i v.4+3 och gjorde ett graviditetstest några dagar senare och det var negativt då så då kanske äl kommer om någon vecka då :) Får hoppas på det!
    Om du fick ett så tidigt mf så kommer säkert kroppen igång snabbt igen. Hoppas det!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Mimmi och pixan, BLÄ för mens!
    Men mimmi, vad skönt att du har ngt trevligt att fokusera på! Låter underbart med en gammal kvarn...mmmmmmm

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-02-21 15:32:39 följande:
    Pixan jag tog ett test nu och det var ett svagt PLUS på det. :) vet ju inte när jag har Bim men antagligen onsdag. Shit nu börjar en jobbig vecka.. Efter tre mf och tidiga sådana blir man ju knappt glad..
    ETT SVAGT PLUS!!!!!!!!!!!!!
    SHIT POMMET FRITTES!
    Och det var ju t.o.m. på eftermiddagsurin! Testar du imorrn så blir det alldeles säkert starkare!

Har du någon bild på testet?
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-02-21 17:07:44 följande:
    tog ett test till fast jag kissade för knappt två timmar sedan och efter en stund kom det upp ett super svagt streck, svagare än det som jag tog innan så får se. Men fått svaga rosa streck på två test så det måste finnas lite hcg i allafall, Men testen måste ju bli starkare för att jag ska räkna med något.
    GRATTIS Leaeva! Du har ju plussat, gumman!
    Ett streck inom testtiden är inget att tveka på!
    Ska bli spännande att se hur dina streck blir med morgonurin...! Jag kan slå vad om att de blir starkare än såhär.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Det är jobbigt i början, så är det bara. Försök tänka positivt även om det är svårt. Det KAN faktiskt vara just den här gången som det blir bebis.
    Mitt knep var att försöka tänka på allt annat
    än den eventuella graviditeten. Och sysselsätta mig. Men ja, de där första dagarna är jobbiga... Förhoppningsvis har du ett starkare streck redan imorgon bitti och då vet du ju varthän det barkar!

• sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-02-22 14:47:38 följande:
    Så tjejer vad tror ni. Mina test blev tydligt positiva i går och även det i morse var svagt positivt CB. Det jag tog vid middag efter två timmars hållade var negativt. I allafall så ska en kompis komma hit i kväll och äta lite gott och vi hade tänkt dricka vin. Vad hade ni gjort?
    Jag hade tagit något glas tror jag! Bäst att njuta lite så länge man kan.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Eller nej förresten, nu ångrar jag mig. Ifall du upptäcker imorrn att du är gravid, hade det inte känts lite jobbigt då? Jag skulle nog inte vågat, inser jag nu.

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3