FruW skrev 2010-06-17 17:50:55 följande:
Tejj - GRATTIS!! Jag vet - jätteskumt att bli glad över mensen, o att gratulera ngn till det, när man vet att personen vill ha ett plus, men jag vet hur det känns! Blev jättetacksam när mensen kom igång efter mf, o jag behövde ju inte vänta alls så länge som du! Skönt att höra, nu är nog kroppen redo igen!
Kör med äl-test tycker jag, så du inte missar det.. tyckte min var lite annorlunda efter mf..
Längtan - har du ngt mer test hemma så kan du ju testa med det, spökstreck ska man ju inte kunna få på 2 olika tester... Jag har billiga tester från testlagret hemma, de är toppen när jag får testmani! Jag har sett nu att när de är svaaaaaga streck så är det ngt där, nu efter mf när hormonerna är ute ur kroppen finns absolut inte tillstymmelse till streck! Så jag tror nog att du har fått en liten hyresgäst där allt, men testa igen, ett streck på ett test till så borde du nog kunna va säker, jag håller tummarna!!
Pinklove - välkommen hit! Beklagar ditt mf, usch det är jättejobbigt! Jag har haft mf tidigt med, i april, fick tydligen äl direkt efter, o blev gravid direkt.. Tyvärr slutade detta i ännu ett, ännu tidigare mf, men det behöver det ju inte göra! Jag håller tummarna för dig!
Många kramar till er kämpare i tråden! Min äl är över för den här gången, fick jättestarkt strek på ältest i går, idag knappt synligt... så sista verkstadsjobbet blir i kväll, sen är det bara den lååånga längtan kvar till BIM... Har räknat ut att BIM borde va den 1 juli, hur tidigt tror ni att man kan testa? Skulle va kul att testa på midsommarafton, bara för att, o så att man vet med alkohol o så... tror ni det finns en chans att det kan synas ngt på testet så tidigt??
Nu ska jag skutta i ridkläderna för en kvällstur i solen!
Ha det fint!
tack för ditt inlägg det kändes väldigt skönt att höra...
jag köpte ett cb idag men är rädd att det faktiskt är för tidigt att testa... för visar det inget blir jag så knäckt så knäckt...
men imorgon kommer iaf sådanna billiga tester, såna stickor... tror jag skulle få 5 st eller något + äl test... kan ju även testa med äl testen, de sk aväl tydligen ge utslag på hcg nivån?
så kan jag hålla mig tills på lördag så är det bra... men det kan jag inte garantera,..
rider du? vad mysigt...