Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pixan, vad synd att mensen kom! Men 2011-turen kommer hänga i även i februari! Då jäklars tjejen, då är det dags!
    Om några månader har vi tömt den här tråden.

SoMa, jag har fortfarande hoppet kvar för dig. Hoppas testet visar två fina streck imorrn!
    Kram!

• sugarrush

v50? Det är ju i december...? Menade de inte vecka 5?

• sugarrush

Åh vad spännande SoMa! Ingen mens, det låter lovande!

• sugarrush

Åh vad tråkigt Atti, beklagar verkligen! Hoppas du orkar komma tillbaka så småningom med nya bebisförsök. Ta hand om dig, stor kram!

• sugarrush

Mimmi, nej vi tyckte de var lite konstiga, de där applikatorerna. Vi har inte testat dem alls. Varför trycka in en massa därinne med en spruta, när man istället bara kan ta en liten klick och smeta direkt på killen istället. Det räcker med väldigt lite då också.
    (Vår teori är att vissa tjejer kanske vill använda glidmedlet i hemlighet, utan att killen vet det, om hon av ngn anledning känner sig generad för att hon behöver glidmedel.. typ. Det står ju att man inte ska applicera glidmedlet mer än typ 30 min innan, så då kanske de tjejerna applicerar det när de går på toa innan läggdags... vem vet.)

Förresten, jag tror inte de kollar simmarna automatiskt om man nu lyckas bli gravid, för då är de ju fullt funktionella! Men kanske kan de göra det ändå om du uttryckligen ber om det. Ring och kolla vetja!
    Vi kollade heller inte simmarna på vår mf-utredning, däremot kollades kromosomeruppsättningen hos båda, sköldkörteln, äggreserven samt immunologiska faktorer hos mig. Nu kör jag 1/3 albyl minor sedan förra mensen (rekommenderat av två läkare) samt progesteron sedan plusset.

Kram och lycka till!

• sugarrush

Aha fick ni kolla simmarna skruttis? Är nog olika på olika ställen då...
    Förresten så gjordes ett VUL med koksaltlösning också. Vad fik du göra för tester mimmi?

• sugarrush

MCT, i din missfallsutredning, gjorde de tester på ditt FSH-värde?

• sugarrush

För det är nämligen äggreserven som kollas upp då. Fråga på onsdag!

• sugarrush

Hoppas du får ett oväntat besök av ett plus imorrn pixan! *håller tummarna*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3