Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT är säkert ingen fara vännen, tänk på att det är jättesvårt att jämföra testerna! Du är gravid gumman, o allt kommer se perfekt ut på Vul! Stor kram till dig!!!!
MCT är säkert ingen fara vännen, tänk på att det är jättesvårt att jämföra testerna! Du är gravid gumman, o allt kommer se perfekt ut på Vul! Stor kram till dig!!!!
Tjoho tjejer!! Ville bara säga att idag har vi beställt vår bröllopsresa, är såååå glad!! :D
Annars är mensvärken här, tänkte ge den en match med hjälp av en stark tablett..
Puss på er godingar!!
Jag förstår att du oroar dig MCT, hade jag med gjort, men jag tror verkligen inte du behöver det!! Det kommer gå bra nu vännen :)
Ge bort, kasta eller be ngn låsa in testen om du har fler kvar, ger bara mer oro..
Det blir new york, 5 nätter på Manhattan sen kryss i Karibien med allure of the seas! :D
Förresten smarta tips på vad man ska göra, undvika etc på Manhattan mottages tacksamt!!
Tack söta du! :) 21 november bär det av..
Underbar, tack för tipset! Verkar va ngn här omkring med, lite kul.
Hoppas du kan sova gott i natt MCT, jag tänker på sig i morgon, så får du skynda dig hit in o jubla med oss efteråt!
Ni som var intresserade av att kämpa tillsammans för att gå ner lite i vikt.. Jag funderade lite på hur vi kan hjälpas åt. Vi kan ju börja med att dela med oss av våra bästa tips till varann, vad sägs?
Här är ett från mig:
Jag gjorde en deal med en kollega som också vill gå ner. På mitt jobb finns godis, glass o kakor alltid tillgängligt, svårt ibland att motstå :) så dealen med kollegan är att vi inte får äta sånt på jobbet. Vi har också talat om det här för en del övriga kollegor, så får de "skvallra" för den andre om vi fuskar ;)
Än så länge har detta funkat bra :)
MCT tänker på dig o håller tummarna!!
Underbart MCT!!!!!! Så glad för er skull!! O ingen här är nog förvånad över att det va 2 ;)
Grattis gumman!!!!!
MCT måste säga det igen, det ör helt underbart!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!
Haha nu vill jag plussa ännu mer! :)
Heja SoMa jag håller tummarna hårt vännen!!
Rosen, jag håller med det MCT skrev, det gäller att hitta o hålla kvar det som är kul i ditt liv, så du får ork även till det som är jobbigt.. Stor kram till dig!!!!
Tog första pergo-tabletten, andra omgången, idag. Har inte recept på fler kurer, så får se hur det blir i höst..