• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Japp i dag är det nono, i morgon är det dags igen! ;)

Rider du med MCT? (häst då alltså.. ;) )

• FruW

MCT var det inte du som skulle ha en häst på foder men så fick du plus, inte den här gången utan tidigare...? Eller så var det ngn annan.. Tycker det är underbart med hästarna, man måste släppa stress o irritation när man umgås med dom, är bra för mig!! Kände att jag hade massa stress o frustration i kroppen när jag åkte till stallet idag, skönt att bli av med!

Gah jag hoppas så att pergon gör susen för mig nu, har redan börjat längta så smått efter bim! Snacka om att kraschlanda om mensen kommer i stället.. Måste försöka få ner mina förväntningar, men är så härligt att våga drömma lite igen, var länge sen!

Ha det gott mina vänner, nu ska jag sova min skönhetssömn! :)

• FruW

MCT jag säger som de andra, dina streck är superstarka så du måste nog upp i ännu högre halter gör att nå nästa level då att säga.. Molvärk

• FruW

God morgon!

Fler än jag som är vaken :)

Lite konstigt MCT, du kanske ska ställa in dig på att det är 2... ;)

Spånar lite nu, det är inte ngn av dina mediciner som kan påverka??

Glad midsommar till er alla!!

• FruW

MCT, hur är blödningarna? Jag håller tummarna stenhårt för dig!

Grattis jowian, härligt att plussa så snabbt igen!

Rosen, usch va trist att tanten kom! Ring gyn o be om hjälp, o ge absolut inte upp!!

Jag tror inte att det funkade för oss den här månaden. Har haft spottings både i går o idag, så bara att ställa sig in på att tanten kommer, o hon är INTE välkommen! :(

• FruW

Snyggt MCT!! du hade bokat tid för Vul snart va?

Har helt tappat tron på det här nu :( såg att nästa cykels bim är dagen efter min 31-årsdag. Förra sommarn när jag fyllde 30 tyckte jag det var urjobbigt, då jag alltid har velat ha barn innan den åldern. Kohandlade lite med mig själv inför 30-årsdagen o bestämde att det är ok att va gravid då, barnet behöver inte ha hunnit födas.. Födelsedagen firade jag med massa vänner, gott vin o ingen bebis i magen.. Blev ledsen imorse när jag insåg att snart har ytterligare ett år gått o risken är stor att även den här födelsedagen spenderas som ogravid :(

Jag tror faktiskt inte att jag orkar vänta så mkt längre nu :(

• FruW

MCT läste i den andra tråden, lycka till i morgon!!!!! Håller tummarna stenhårt för dig!

Hade en fråga om ngt helt annat, kanske är fler som kan svara på den.. Vi planerar ju bröllopsresan bl à till N.Y. Vi har aldrig varit där o det verkar va en djungel när man ska boka biljetter.. Hur försiktig ska man va när det gäller avbokningsskydd o så? Vad är värt att lägga pengarna på? Hoppas det är ok med en sån OT-fråga!

• FruW

Tack!! Vad är ett "bra" pris för resan, har du koll?

• FruW

Tack för peppen SoMa o havsklippan!! Känns lite bättre idag iaf :)

MCT ha en härlig resa!

• FruW

MCT jag är med nervös för din skull, lever väl in mig lite för mkt kanske, haha! Men det kommer gå jättebra!! Ni kommer få se en liten böna, eller 2, eller... ;) o den/de kommer sitta på alldeles rätt ställe, så det så!! Sen kan ni njuta av er semester i NY!! Kram på dig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3