Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Nej men får alla mens eller? Är det meningen att alla ska plussa i augusti kanske?
    Får väl räkna in mig också snart då.

Har skum värk i magen, ibland trycker det neråt som att jag ska föda ut ngt, trycker även ner mot rumpan ibland, helkonstigt. Ibland värker det till mer uppåt magen, och ibland kommer lite mensvärkar...

Detta samtidigt som jag har lite ömma bröst samt lite illamående, imorgon får vi veta för då ska vi ta ett test på morgonen, spännande.

Tror att jag skulle kunna få mens antingen idag, lördag, söndag eller måndag tom.. Har ingen riktig koll efter missfallet osv :) Dryga dagar!!!

• Muffe80
    MCT79 skrev 2010-07-23 08:15:55 följande:
    Oj vad ni skriver. jag har haft en datorkrasch här så just nu jobbar jag för att rädda det som räddas kan!
    Fördelen - man tänker definitivt inte på bim....  nackdelen... det blev dyyrt.

mimma, vad trist med neg. test! När hade du bim?? Det var väl 24:e?

Hörrni jag hjälper till att gräva! Nån som har tillgång till traktor!? Jag menar... ju fortare grävningen blir klart, desto mer drinkar till oss!
    Jag har några dagar kvar till bim.. oonsdag eller torsdag nästa vecka... Äl kom ju lite senare än vad jag trodde.
    Har absolut NOLL och intet symtom så jag har inga förhoppningar alls. Förra månaden hade jag massor.
    Det enda som hände för 3 dar sen var att det ilade så in i vassen i livmodern/lite till höger om den när sambon och jag låg i soffan och såg film. Höll i sig ett par minuter och kom liksom i "intervaller". Ingen idé att analysera. Förmodligen tarmarna! =)
    Så du hade massa symtom förra månaden och fick mens i alla fall?

Vad för symtom hade du?
  • Muffe80

Äh, eftersom jag får starkare och starkare mensvärk så antar jag att det är kört och at det är så här min kropp nu beter sig innan mens, då vet man det till nästa gång, ingen idé att gå runt och hoppas!!

• Muffe80

Jaha, då testade jag fetminus imorse plus ej gravid, gjorde 2 st och tänkte att plusset borde bli lite svagt om det är ngt på gång , BIM -1 eller 2 idag.... Borde väl visat ngt?

Har extrem mensvärk eller vad det är, känns ungefär som vid missfallet...
    Så mensen kommer väl snart.

Nu ska jag knapra ipren och lägga mig i soffan och vara deprimerad! Dum man är som tror att det tar sig på en gång direkt....

Man ska ju inte ta ut ngt i förskott, jag hann ju planera och kolla BF och allt möjligt skit!

• Muffe80

Jag ska också försöka hålla mig från fl faktiskt, vet inte om jag ska testa med äl-stickor men det tror jag?
    men ska försöka att inte surfa så mycket så kanske symtommen minskar...

Men jag funderar starkt på att ringa någon läkare och fråga... om jag nu inte är gravid så vill jag inte må så här innan varje mens.

Så här ser mitt liv ut ut:
    ont vid äl i 6-7 dagar
    Ont tre dagar efter äl fram till mens med mensvärk, ömma bröst m.m.
    Ont-fri från mensens slut till ca 4 dagar innan äl...

Ja har ju fan ont hela tiden, ska det verkligen vara så??? eller är jag missbildad nu efter missfallet eller?

usch, jag är så ledsen MEN, jag lever lite på en gnutta hopp om att mensen inte kommer...

• Muffe80

Jag tror min mens ska komma imorgon eller måndag, men det känns som den kommer när som helst. Springer på toa hela tiden och kollar, vill bara att den ska komma nu så det är över snart , den däe jävla skiten :) Ursäkta mig.

Enda bra är att det är mysigt med en maj-bebis tycker jag :) Men hade ju hellre haft en i april, och ännu hellre pyret som skulle kommit i januari.... Kan inte sluta tänka på att jag nu skulle varit i v 13 ungefär

• Muffe80

Menshelvetet är här nu och jag har världens mest jobbiga och onda mensvärk och allt är helvetes skit!
    Såg nyss att en bekant till mig väntar barn igen, efter ett misfall... kul för dem men jag då??

Nu har vi knappt inte ens försökt och detta är min rikiga mens kan man säga efter alla år med piller... Så tydligen börjar min mensvärk en vecka innan mens,känns ju jävligt skoj att veta.... Då vet jag att det inte är gravsymtom nästa gång utan ett misslyckande igen....

Jaja, får väl se om det blir nån bebis för oss... alla andra får ju tydligen hur lätt som helst

• Muffe80

Känns så orättvist att alla andra har barn, man kanske skulle ha börjat med allt flera år tidigare

Jag kanske inte ska sitta här och deppa för nästa månad kanske det tar sig, men jag orkar fan inte vänta, är så himla otålig!!!

Jag ville inte ha mens! Det kändes så solklart som att jag var gravd men fan vad gruppen lurade mig!

• Muffe80

Vad tror ni om att ha sex massor kring äl, är det bra eller ska man bara ha varannan dag för att spermierna ska vara bra?
    Tänk om man har massa sex och ut kommer vara odugliga spermier?

Sist blev vi iofs gravida när vi hade mycket sex... men ändå... :)

• Muffe80

sist jag blev gravid hade vi sex hela veckan innan varje dag plus tre dagar efter tror jag och det tog sig ju :)
    Denna gång var sambon bortrest så vi sexade dagen innan äl som jag trror det var och sen efter, men det kanske var för lite, eller så var kroppen inte redo efter missfallet :)

Nu börjar mensen ta slut och jag är så jäkla taggad att sätta igång NU igen!!!
    Jag skulle även hålla mig borta från fl, men hur gick det?

Skönt med semester under äl, och kanske inget fl heller... :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3