Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Men du, det kan ju vara en nidis, om blödningen nu kommer flera dagar för tidigt.. Jag hoppas att så är fallet, håller alla tummar och tår jag har för dig!
*kram*
Men du, det kan ju vara en nidis, om blödningen nu kommer flera dagar för tidigt.. Jag hoppas att så är fallet, håller alla tummar och tår jag har för dig!
*kram*
Jag fick min nidis dag 12 efter äl tror jag, när jag blev gravid för andra gången... så den kan komma sent!
Det är ju bara 9 dagar då MCT! Kan ju absolut vara en nidis!
Fan vilken jävla skitnyår det blev för mig. Drack för mycket och hade ett stort bråk med sambon mitt i natten.
Drygt...
Hoppas ni hade det roligare. Kram!
Men hurra, nyårsdagen blev bättre! Positivt på äl-stickan! Hihihi
Japp, haha, make-up-sex har vi haft!
Och nu när jag testade positivt blev sambon sugen igen... Hihi.. Så det kan bli en intressant bakis-dag
Hur går det för dig MCT? Inget mer blod va?Ska du testa imorrn igen? Kram!
Mimmi, du är förstås super-välkommen i januari-pakten! Skönt att höra att du mår lite bättre nu. Kanske var det sista mensen på sisådär ett år....
Nu ska jag ta ett bad och sedan ska jag förföra sambon igen. Och äta bakis-pizza.
Kram!
MCT, hur går det? Har du testat? Har tänkt på dig hela morgonen...
Puh, har varit o fikat med en av mina närmaste vänner... Gissa vad hon sade.. Jo hon var ju gravid i vecka 10.
Jag är verkligen glad för hennes skull och det känns skönt att faktiskt kunna glädjas åt andras graviditeter igen, men NÄR ska det bli vår tur då?
Jaaa skruttis, det hade passat väldigt bra. Hade varit lite extra kul (som bonus) att få vara mammaledig ihop med den här kompisen också.
Förstår dig med middagen, men du vet, snart är det din tur. Och tänk, ditt barn som kommer hösten/vintern 2011 kommer ha en kompis i nära ålder som granne, inte fy skam det heller .