Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2010-12-29 15:30:29 följande:
    Sugar - tack vännen!! o visst var det ett bra träningsprogram! =) Såå glad =D

Jag har beställt en 4, kul att höra att du o sambon är nöjda! Har inte haft ngn innan, så ska bli spännande! Lite dyr är den ju, men tröstar mig med den.. Kommer inte få den på några veckor dock, men är väl förhoppningsvis värd att vänta på!
    Jag tyckte också den var dyr, men såhär i efterhand tycker jag att den var värd det, ingen tvekan om saken.
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-12-29 16:22:49 följande:
    Mitt problem är lite...hmm.. udda..kanske?  Att gå på gym i grupp funkar inte för mig.. jag börjar alltid jämföra mig med andra, kroppsmässigt.. puckat jag vet men det går på automatik.. å sen börjar jag stoppa fingrarna i halsen för att bli smal...fortare.
    Jag har försökt vid ett par tillfällen, med och utan vänner.. det ironiska är att SIMMA går bra?!  Men jag tror det är när det är större grupper och man gör saker tillsammans som jag får mina problem...  :(
    Men fy, det låter inget roligt.
    Usch då, har du haft problem med ätstörningar tidigare.. ja då får du vara försiktig.

Det enda passet som funkar för mig är body pump.
    Där är det både tjejer och killar, och folk tränar inte det för att bli smala, utan för att bli starka. Så folk går dit i luftiga fula kläder (utom vissa då förstås) och det är skönt, man behöver inte bry sig så mycket om sånt. Många på passen är dessutom lite större men det är liksom inget konstigt alls eftersom det liksom handlar om styrka.
    På body pump tränar man uthållighets-styrka som jag tycker är jättebra att ha i vardagen. Man orkar helt enkelt så mycket mer! Och sedan så finns det ju en bonus med styrketräning - kroppen förbränner mer när den använt muskerna!

Så vill man bli stark och smidig, oavsett om man är liten eller stor så tycker jag det är superbra träning. Man kan ju lägga på olika mycket på stången så alla kan vara med. Själv är jag rätt svag i vanliga fall, men när jag tränar bodypump så märker jag att jag blir starkare jättefort. Bara efter någon månad kan jag ta nästan dubbelt så mycket på stången som jag kunde innan. Och eftersom man ser sådana tydligt mätbara, snabba förbättringar så känns det jäkligt peppande att fortsätta!
  • sugarrush

Mjaaw, du kommer bli saknad i tråden! FAN vad trist att mensen kom, alltså vilken jäkla skitdag det här blev då.. kallt som i bänken att komma hem och så menseländet på det.. Blä!
    Och så fick Mimmi mens idag också, nej nu hatar jag den här dagen! 28 december - menlösa barns dag - hejdå jävla skitdag!

• sugarrush

Jag skulle testat, skruttnorpan. Du har ju inget att förlora, liksom.

• sugarrush

Hahaha, det låter grymt skruttnorpan.
    Tanken slog mig också faktiskt igår, när jag läste om det.
    Jag tror till och med att det finns olika modeller av sprutmojänger på apoteket, med olika innehållsmängd.
    Så schas, iväg till apoteket.
    Vi andra sitter hemma och håller tummarna (och väntar spänt på en rapport om hur det gick )

• sugarrush
    sugarrush skrev 2010-12-30 10:05:36 följande:
    Tanken slog mig också faktiskt igår, när jag läste om det.
    Alltså tanken att du kanske kunde prova det, när jag läste om din mans könsherpes...

Själva har vi inte det problemet, snarare att vi båda är så sjukt trötta på kvällarna att vi typ måste sexa i sömnen.. som vi gjorde igår. Herregud vad trött jag var! Helt otroligt att han ens fick upp den i det tillståndet
  • sugarrush

Haha vad UNDERBART skruttnorpan! Värsta proffsiga inseminationen liksom.. Kanske kan du öppna en egen inseminationsklinik i framtiden... Ska bli sjukt kul att följa dig nu till BIM och se om det gick vägen!

Ego:
    Inhandla ägglossningstest - check!
    Sex - check!
    Skidvallning - snart check!

• sugarrush

Hahaha MCT! Nu, efter några glas vin så ter sig det du skrev ÄNNU roligare än innan! Hohoho...

Jag gjorde ett ÄL-test (sticka) förut. Det blev klart stegring, inte positivt ännu men på god väg!
    Hoppas det kommer en fet linje imorrn eller i helgen!

P.S  Att valla skidor var fanimej bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv...!

• sugarrush

Sjukt roligt snuttskorpan!!! Har suttit här och skrattat högt, sambon frågade vad det var jag kollade på datorn...

• sugarrush

Gott nytt år på er alla fina tjejer i tråden! 
    Hoppas ni får en riktigt kul kväll!
    Passa på att njuta av bubblorna, för förmodligen är det sista nyårschampagnen på ett tag framöver....
    Skål

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3