• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack för bacillerna MissT!!!

Tack MCT, ska bli spännande att se om man märker ngn skillnad! Gör du det?

Håller tummarna för er med äl i dagarna, själv har jag fortfarande sällskap av tanten..

Efter att ha känt av stämningen här inne, o jag känner absolut igen mig, tänkte jag att vi kunde hjälpas åt att skapa en liten lista med tips på hur/vad man kan göra för att ändå komma i lite stämning när man "måste" sexa...

Jag börjar, så kan väl ni fylla på!

1, inte tänka; nu MÅSTE vi ha sex, för annars.. Utan att istället tänka "jag väljer att ha sex för jag vill..." låter löjligt men brukar funka på andra saker i livet, tex städning, så varför inte även här? ;)

2, drick lite vin, eller en öl.. Visst ska man dra ner på alkoholen, men om det hjälper en att slappna av o komma i lite stämning..

3, unna dig själv (o överaska mannen) med några nya snygga underkläder.

4, njut av sommaren med en picknick tillsammans med kärleken, gärna på ett ensligt ställe... Packa med en extra filt o lite våtservetter... ;)

Stor kram från mig!!

• FruW

MCT - då vet jag  vad jag har att se fram emot då... Alltså dessa symptom, varför ska mens-symptom o grav-symptom va så lika? Tycker som vi tidigare har diskuterat, grön navel =gravid, röd navel=mens på g..

Håller tummarna stenhårt för dig!

Har nu beställt 28 äl-test o 20 gravtest, hoppas snart få användning av dom!

Ni som käkar pergo, har ni märkt att den har påverkat er mens något?

Bamsekram till alla fina tjejer här inne från mig

• FruW

Härligt SoMa!! Helt ok att du flyttade ner mig, jag har varit slarvig,, ska uppdatera med nytt bim när jag har tillgång till dator..

Jag har ont i magen o är svullen! Kan väl inte va effekterna av pergon redan? Har bara tagit 2 tabletter! Är säkert bara mensen som är dum!

• FruW

Nej, får klara mig själv under sommaren då de stänger några veckor.. Spännande värre! Du då? MCT har du gjort ngn koll?

Hallå eller, nu får ni fylla på listan med lite goa komma-i-stämning-tips tycker jag! ;)

• FruW

Hihi, trillingvagnarna kommer sälja som smör kring jul!!

• FruW

Heja MCT, jag håller tummarna!

Ni som käkar pergo, vad känner ni av? Själv är jag ju bara på dag 3 med tabletter, det enda jag har mörkt av är vallningar.. Vaknade i natt o var supervarm! Men har inte känt ngt i tjejmagen ännu, när började ni göra det? Lite orolig för att det betyder att det inte funkar för mig...

Beställde massa äl- o gravtest i söndags från testlagret, låg i brevlådan i dag, här ska testas!! :D

Ni som käkar pergo, när börjar ni testa för äl?

• FruW

GRATTIS MCT!!! såå glad för din skull!!

• FruW

Tack fina MCT - du fick mig att le brett!! Behövde jag efter en hektisk dag på jobbet! Skrattande

Jag håller tummarna för dig, ngn gång måste det ju bara gå hela vägen, eller hur, o den gången är nu!!!!!

tänkte lägga in en bild på min brudklänning jag har beställt, var någon nyfiken eller? Flört

• FruW

Men jag är inte så smal som tjejen är på bilden, så den kommer nog sitta lite annorlunda på mig.. Obestämd

Det är pärl/stenbrodyr över bysten samt drapering över midjan, annars är den ganska enkel.. men med slöja o en pälscape tror jag det blir bra.. känns jag iaf! =)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3