Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Då kan vi gå över allihopa sen. hand i hand
Alicia
Men TJEJEN! Vilken sits! Klart att det är jobbigt att hon fick veta innan pappam, men å andra sidan kan det kanske vara skönt att någon vet? Mina nära vänner kommer nog få veta rätt snart, med tanke på att de ändå fick veta det när det gick åt skogen...jag är en person som inte kan dölja om jag är lessen...då är det bättre att folk runt om vet hur det ligger till...
TAAACK för att vi får stanna ett tag!! Som ha rnämnt ovan så känner man sig så osäker på om det verkligen går att lita på. Fick nojspel vid Sofys inlägg om att hon fattade att det skulle gå vägen när pluset var starkt på bim-2...i sånt fall är jag RÖÖÖKT!!
Pixan - nu håller vi tummarna!!!
Åh, Atti vad ledsen jag blir! Beklagar verkligen! Stackars stackars dig som måste gå igenom detta igen!!! Skönt att läkaren var så himla bra i alla fall, det gör ju faktiskt mycket. Jag hade en oengagerad som typ ryckte på axlarna åt det hela och sa att "det är så himla vanligt" och det gjorde allt ännu jobbigare. Stora kramar till dig! Du verkar verkligen stark!
Wooohoo, solklart plus ju MCT!!!! Vad glad jag blir!!!
Förstår att du är tveksam efter alla turer men det kan ju liksom inte betyda nåt annat eller hur? Hoppas du får en läkartid jättesnart så att du kan få proppa i dig en massa grejer den här gången så pyret stannar kvar!