Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jaha sitter då här med lite pms (värst i går), ngt som liknar mensvärk men kommer och går och trycker och drar, ömma bröst och är trött.

Måste pms, och innan mens-symtom vara samma som grav.symtom? Vem kom på det? :)

• Muffe80

Sugarrush, då kanske det finns hopp ändå, som jag trodde

Det är inte konstigt att det inte visar ngt på bim - 2 tycker jag, jag fick mitt plus först på bim +3 sist.

Det är rätt svårt att inte testa sig nu, men imorse skyndade jag mig till toan för att kissa snabbt så jag inte skulle hinna grabba ett test och kolla hihi.

Vi ska ta ett test på lördag tror jag, om inte mensen har kommit.

Just nu känns det som mensvärk hos mig, jobbigt. Plus att jag sitter på jobbet och starkt känner av hur köket lagar mat... och det är ändå lång bit till mitt kontor.. mystiskt :)

Om jag har menssymtom nu, som varat i ca 10 dagar så kommer jag inte gilla min kropp, det betyder ju att jag känner masa saker och går runt och har ont både vid äl och mens och jag vill ha det som när jag åt p-piller... Kände inget av ngt och vips kom mensen som en klocka, det är perfekt!

I dag är mina bröst tunga som bly, jobbigt att gå snabbt för då gör det ont haha!

• Muffe80

du, sugar - det var inte ägget som fäste som du fick blödning/flytning av då? :) Eller är det för sent?

• Muffe80

Brunt är väl gammalt blod, så jag vet inte vad det kan vara? Ja, kanske ngt efter missfallet?
    Hade ni sex eller ngt när det började?

Jag tror inte alls det behöver visa ngt på grav.test än, håll uuuuut :)

• Muffe80

Nej jag tror inte man kan få så tidigt missfall, eller? Googla på det

Jag började blöda i vecka 4 när vi hade sex men sedan gick jag ju 6 veckor till innan mer blod kom, så missfall borde väl inte kommit då redan, eller? Hinnsväcken var ca 2,5-3 cm stor som kom ut.
    Vad jag läst är man himla skör i slemhinnorna i början så det kanske är ett gott tecken att du blödde, det betyder väl att ngt är där som blev skört? :)
    Svårt att säga i ditt fall, men jag hoppa mensen inte kommer :)

• Muffe80

Åh vad fan är det med min kropp, kanske på väg att bli sjuk?

Mår illa som fan, eller känns som halsbränna... typ.
    Plus att jag är skakig fast jag nyligen ätit, har stark mensvärk fast mensen ska komma lördag eller söndag, och ömma bröst...

Vad ska man tro?

• Muffe80

Äh tråkigt, kramar om!!! Får se om jag gör dig sällskap! snart vet vi :)

Jag mår inge bra, har mått illa sen tre idag, bubblig och lös i magen, ömma bröst och trött.
    Antingen magsjuka, eller ngt annat... detta tar liiivet av mig, jag vill veta nu :)

• Muffe80

Varför kan man inte bara beställla ett barn och plantera in det i livmodern direkt? och att det kommer ut efter 4 månader, det vore lagom

• Muffe80

Haha mimmi, vad rolig du är. Du får det att bli lite lättare för de som fått mens tror jag, får se om jag gör er sällskap med en drink i lingonskogen eller inte.

Har inte testat mig än, bim på söndag, ungefär... eller lördag, eller måndag :)
    Ska testa på lördag när sambon är hemma, med CB digitalt ...

Nu har jag fått mer flytningar, kanske mensen på intåg? Plus värk!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3