Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hallå tjejer. Härligt att se att både Happiness och Mallanis är på banan igen. Fortsätter hålla tummarna för alla i den här tråden och blåser gravidbaciller på er. Det vore härligt med lite plus snart igen. Lycka till alla underbara, starka tjejer. You can do it!!!

• kajsalisa

Smålandsjänta; så underbart att se att du har plussat. Vilken fantastisk nyhet!!! Happiness; här kommer det mer baciller. Blås, blås!! Du är en riktig fighter, det är såå beundransvärt. Stor kram till dig!

• kajsalisa

Heja Pancakes!!! Äckliga menshäxan får banne mig hålla sig borta. När ska hon fatta att hon inte är välkommen??? Ge inte upp än. När jag var gravid första gången kände jag precis som du, att mensen skulle komma när som helst, men det visade sig att det var växtvärk istället...

• kajsalisa

Håll i dig Pancakes, för här kommer mer peppning... När jag plussade den här gången hade jag inga som helst symptom och trodde absolut inte att det skulle bli nåt, men imorgon går jag in i v 15....

• kajsalisa

Morr Pancakes!!! Morr!!! Jag som hoppades så stenhårt på att det var din tur... Se nu till å ha en underbar sommarmånad med massor av härligt sex så ska du se att det snart är dags att testa igen. Stor kram!

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-07-02 19:39:53 följande:
    BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.

Om två veckor TIDIGAST är jag redo för att skriva mig som gravid.
    Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.

*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY********************************************* *******
    What???? Sååååå coolt. Är så glad för din skull. Åååh, kära Happiness, nu jäklar så kör vi. Ska hålla tummarna för dig vareviga dag så att liten får stanna. 100 kramar!!!
  • kajsalisa

Tittar in och hejjar på alla som har bim snart. Lycka till!!

• kajsalisa
    FruW skrev 2010-07-05 21:44:33 följande:
    Förlåt tjejer - men jag måste få beklaga mig lite.. Har haft några nära vänner som har kämpat tillsammans med mig för att bli gravida.. Under bara några veckors tid har alla dessa fått sina pluss, är givetvis jätteglad för deras skull, jag vet ju vad de har kämpat, men känner mig ensam kvar, o misslyckad eftersom det inte funkar för oss.. Gråter

Närmar mig också en större födelsedag, en "brytpunkt" där jag tidigare alltid tänkt att när jag är sååå gammal, DÅ kommer jag att ha barn! (Naivt, jag vet!) När detta närmat sig har jag tänkt att DÅ kommer jag iaf att va gravid, få fira min födelsedag med fin mage... Ytterligare tid & några mf till har jag tänkt att när jag fyller år DÅ kommer jag att kunna berätta för släkt & vänner att vi väntar barn... Nu blir det inte så, bara några veckor kvar, kan på min höjd kanske hinna plussa om det skulle vilja sig den här månaden... Känns värre än någonsin nu att inte ha blivit gravid (o få behålla det då...) Krasst nog spelar det ju ingen roll om jag blir gravid nu eller om ett par månader, förutom att jag längtar så jag tror jag blir tokig, men den där födelsedagen gör sitt för själen & humöret...

Ber om ursäkt för deppinlägget, lovar att komma tillbaka om ett tag o va gladare..
    Kram på er..
    Jag blåser också baciller på dig. Nu är det snart din tur. Håll ut!!
    Stor kram!
  • kajsalisa

Härligt Happiness!! Får vi kanske se dig i andra tråden snart också? ;) Tyvärr så tror jag aldrig att man slutar oroa sig när man har gått igenom det vi gått igenom. I alla fall inte förrän man dagligen kan känna bebisen där inne. Jag går in i vecka 16 imorgon och du vet ju hur nojjig jag är i perioder, trots ett fint UL i vecka 11. Man kan inte annat än att hålla tummarna och försöka tänka positivt. Det går ju tyvärr inte att påverka... Stor kram till dig fining!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3