Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT, man kan ju få två ÄL på en månad också! Det var kanske det du fick!
MCT, man kan ju få två ÄL på en månad också! Det var kanske det du fick!
Härligt, fyra pers efter mig på pluslistan! Den fylls på FORT ska ni veta! Snart är ni alla där!
Kram!
Vilket stim det är runt 5-6-7 november! Ska följa med spänning! Kom igen nu sommarbebisarna! Själv är jag decemberbarn och var alltid så avundsjuk på alla som kunde ha kalas utomhus med jordjubbar och lekar mitt i sommaren :)
Tack Atti! Beklagar röda tanten, det suger verkligen! Visst sjutton svider det när andra får barn när man själv skulle haft det, det är helt normalt att du känner så. Det är en hård press och nästan som en "tävling" mellan alla tjejer i ens omgivning nu och det är ju svårt att vara glad för andra när de har det man själv vill ha. Men snart vänder det och då är det din tur. Vem vet hur många i din omgivning som sitter och tycker det är tungt då, sånt pratas det ju inte om så mycket. Kram!
Mimmi80, skickar en stor styrkekram till dig! Vad du är stark vännen. Och som svar på din fråga: ooooh ja, varenda månad har jag räknat ut i graviditetskalendern när bebisen skulle kunna komma. Ända sen missfallet så det började med förhoppningar om julbebis, sen januaribebis, sen februaribebis osv och till slut så blev det en junibebis! Håll ut, snart är du där!
Kikar in och säger hej. Har varit på semester men är tillbaka nu men har väldigt mycket att göra. Grattis till er som plussat!!! Ska gå bakåt och kolla på listan och uppdatera mig. Hoppas ni mår bra allihop!
Grattis Tejj! Vad himla roligt! Välkommen över till den andra tråden när du är redo!
MCT, jag slutade med p-piller i september förra året så jag vet hur du känner dig. När det hade gått ett år och man fortfarande satt där ogravid kändes det lite motigt. Men det är ju inte så att det gått ett år och du inte lyckats bli gravid, det har du ju blivit flera gånger. Nästa gång du plussar kommer det funka för då får du alla hjälpmedel!
Hejsan! Ledsen att jag inte har skrivit på länge men nu jäklar! FÖR JAG PLUSSADE IGÅR! Jag är så himla glad - och orolig. Har ju haft ett MA 2008 och ett missfall i augusti, i båda fallen dog fostret i ungefär vecka fem så jag är väldigt orolig nu den här veckan (borde vara 4+1 nu).
Har blivit lovad utredning om det blir missfall nu också - men jag vill ju hellre att det ska gå vägen. Ah, var snälla och håll tummarna åt mig!
Hur går det för er andra?