Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åh vad tråkigt SoMa! Och jag som väntade på att du skulle publicera en bild på ett gravid-test...
    OM det är mensen så är det med all säkerhet ett tidigt missfall. Men det är ju inte alls säkert att det var mensen, många blöder ju i början utan att det är någon fara.

Kolla ifall det kommer mer blod under dagen, om det avstannar eller minskar så är det ju ett gott tecken.
    *kram*

• sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-11-17 08:59:47 följande:
    Ja, fast man vet aldrig hur kroppen kan ställa till det? Nu har jag lagt upp bilden i mitt galleri, men hur lägger man till "galleri" bland övriga applikationer? Ser du den om du går in och kikar?

Kram
    Jag tycker testet längst ner ser lite starkare ut än det övre.
  • sugarrush

Jag tror att jag har mensvärk... blä!

• sugarrush
    Alicia 72 skrev 2010-11-17 10:27:07 följande:
    Usch, jag känner också att det verkar vara på gång. Har inga grav-hopp kvar efter morgonens snövita test. Så då kan man ju lika gärna få mens kan man tycka.

Vi verkar vara många i fas just nu i alla fall!

Alicia
    Jag vet faktiskt inte när jag har BIM, hade en så konstig och utdragen mens efter förra missfallet. Men ÄL inträffade förrförra lördagen, så rimligtvis borde BIM inträffa i helgen.
    Men jag har inget stort hopp om resultat denna månaden. Tyckte mig inbilla symptom tidigare men nu känns det precis som menstuttar och mensmage. Jaja.
  • sugarrush

Tjocka vita flytningar... är det något att hänga i julgranen tror ni?

SoMa, hörrö, jag tror också du är preggo. Alicia är så övertygande att jag köper det rakt av.
    Strecket är ju klart tydligt på fotot. Jag vågar mig faktiskt på ett litet grattis!

• sugarrush
    Alicia 72 skrev 2010-11-17 14:40:28 följande:
    Själv har jag vattniga och så rikliga att det känns som att jag kissat på mig..... Undrar vilket som bådar mest gott???
    Haha, rena rama skjutningar från höften i tolkandet av alla tänkbara symtom!

Visst är hon gravid, SoMa, hon blir nog mer övertygad efter testet i morgon!

Alica
    Absolut! Det har vi ju bestämt! Hon är på tjocken!

Nästan exakt samma här: vattniga/vita men tjocka, typ som ÄL-flytningar. Trodde det var mensen som kommit men nejnej, det var typ en halvliter flytningar (sorry för detaljerna).
    Jaja, det kan nog betyda såväl mens som graviditet.... 

• sugarrush

Jag också. Jag hoppas verkligen att vi plussar allihop!

• sugarrush

Nej nu ska jag åka och träna lite bodypump så jag kommer på bättre tankar!
    Vi hörs snyggingar!

• sugarrush

Mimmi, vad kul att höra från dig! Tomt i tråden utan dig ju
    Vad härligt att de inte hittade några fel! Nästa gång går det säkert bra.
    Ska ni få hjälp i form av proggisar eller trombyl eller liknande nästa gång?

• sugarrush

Nej vad tråkigt Alicia! Har det kommit  mer inatt sedan du skrev?
    Men som sagt, innan det färska blodet finns det fortfarande hopp!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3