Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jag blödde ca.10 dagar om jag minns rätt.
Låter det lite eller?
För min del är sånt där bara mer stressande men visst, kan man skratta av det och har kul i sovrummet av det så är det väl inget fel. Har dock hört att det inte spelar någon som helst roll. Precis lika lite som det spelar roll om man är avslappnad eller inte.
Trist Mimmi! Jag tycker du är jättestark som kämpar på trots motgångar på motgångar. Snart vänder det för dig vännen!
Jag tror på ett plusstim nu tjejer! Väntar med spänning de nästkommande dagarna! Dragningar i äggstocksregionen hade jag också en vecka efter ÄL men sen försvann det :) Som sagt, man måste inte alls må illa eller ha ömma bröst innan BIM, man kan vara jättegravid ändå!
Vill gärna smitta massa gravidbaciller på er men känner mig inte särskilt gravid...men "blås blås" i alla fall!
Med två små, hur går det för dig? BIM är passerat ser jag..
Godmorgon tjejer! Håller tummarna för att all mens håller sig borta. LillaMy, var det mensen som kom eller bara en liten blödning? Hoppas hoppas..
MCT, det testet behöver inte betyda nåt. Det var ju jättetidigt. Dessutom kan ju mens och ÄL vara lite konstiga efter MF så det är ju svårt att veta när du har BIM exakt. Ömma bröst låter ju mycket lovande!