Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Happiness, vill du att jag lägger ut en bild på alla mina test för att visa i vilken takt min stegring har gått???
Happiness, vill du att jag lägger ut en bild på alla mina test för att visa i vilken takt min stegring har gått???
kollat Jag lägger dem på lådan på måndag så har du dem på tisdag....dem är packade och klara and ready to goooo!
*kram*
ps: lägger in testen nu....2 sec och dem finns här
stegring på blåa +/- testen ( dem 2 amerikanska CB är något annorlunda än det svenska CB, men e.p.t testet är exact som svenska CB):
www.familjeliv.se/hem/odd/gallery/phpgzckil.jpg
och så stegringen på dem billiga testen:
http://www.familjeliv.se/hem/odd/gallery/phpomjgms.jpg
(daton vill inte att kan klipper och klistrar just nu, så du får kolla länkarna istället)
stegring på blåa +/- testen ( dem 2 amerikanska CB är något annorlunda än det svenska CB, men e.p.t testet är exact som svenska CB):
www.familjeliv.se/hem/odd/gallery/phpgzckil.j...
och så stegringen på dem billiga testen:
www.familjeliv.se/hem/odd/gallery/phpomjgms.j...
(daton vill inte att kan klipper och klistrar just nu, så du får kolla länkarna istället)
+/- testen är tagna med 3 dagars mellanrum. (jag tog ett den 27/5 visserligen också, men batteriet på kameran dog så jag har ingen bild på det testet)
dem andra testen är tagna med 1 dags mellanrum.
Jusst det Happiness! Angående styrkan på testen...i början märkte jag att mina test faktiskt visade starkare på kvällen än vad dem gjorde på morgonen! Anledningen till det är att jag är dålig på att dricka vatten under dagen och då vart kisset mer koncentrerat på kvällen än vad det var på morgonen. Så morgonkiss är inte alltid bättre
nu ska jag sluta spamma
Vakna Happiness!!!! Sitter här med spänning och väntar på din rapport ju...då får man inte ta sovmorgon!
*kram*