Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Söta Odd. Ge inte upp. Det kanske är falskt alarm?! Håller mina tummar så hårt jag kan för dig. Många, stora kramar.
Söta Odd. Ge inte upp. Det kanske är falskt alarm?! Håller mina tummar så hårt jag kan för dig. Många, stora kramar.
Ja Odd, det blir en låååång väntan. MEN förhoppningsvis så blöder du inte mer innan dess. Vill verkligen att det ska gå vägen för dig. Stor bamsekram!
Tittar in och blåser gravidbaciller på er. Blås, blås!!
Hallå tjejer!
Hur är läget med alla? Har inte sett till bim-listan på ett tag, vem står på tur att hålla tummarna för?
Odd darling, hur mår du? Inga mer blödningar hoppas jag...
Kram till er alla!!!
Hallå tjejer. Ville bara titta in och säga att jag tänker fortsätta att bara gästapela i den här tråden. Allt såg finfint ut idag, både mina värden och bebbens tickande hjärta. Något framflyttad dock. Bf på nyårsafton. ;)
Grattis Polarbjörnen!
Älskade, älskade Happniess. Så fruktansvärt orättvist. Och ni som har kämpat så. Jag trodde verkligen att det skulle gå vägen den här gången....
Bädda ner dig, låt mannen ta hand om dig och tyck synd om dig själv i några dagar.
Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt...
Jag finns här och det är bara att du inboxar om du vill prata.
Många kramar!
Vilka underbart, fantastiska nyheter Odd. Hormonell som man är så blev jag alldeles tårögd när jag läste ditt inlägg. Grattis! Kära Happiness! Önskar ingen fiende i världen det du går igenom. Bara önskar att det var något jag kunde göra för dig gumman. En cyberkram känns så futtigt...