• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Snuttskorpan - tack för dina ord!! Såå bra skrivet, o såå sant! jättebra att få det påpekat, för precis så är det ju!

Atti - hur mås det? Tack för påminnelsen om fotknölarna, ska genast massera!! Glad

MCT - låter lovande vännen! =)

Hmpf, håller mig från gravtesten än så länge, bim-4 idag, men det blir svårare o svårare att inte testa.. men vill gärna leva på hoppet lite till..

• FruW

Snutt - sorry - gammalt från tidigare i tråden.. Några av oss hade varit på akupunktur o liknande, där man fått tips om att massera ovan fotknölen, skulle va bra för fertiliteten Flört Så, vi skämtade om att mysa, ligga med benen upp o massera fotknölarna..

Har ingen gut feeling (stavning??) alls, gör en för och emot lista..

För:
    Rejäla äl-flytningar
    Mys i rätt tid
    Inget blod - alls!! Ovanligt för att va mig
    Dragningar över magen i några dagar, kom ett par dar efter äl (borta nu!)
    Lite ömma tuttar, har aldrig annars, men också nästan borta nu
    Blev plötsligt urtrött o supergrinig när vi var på IKEA igår, trots att vi precis hade ätit o blodsockret borde va på topp
    Humör!!! O känslig som attan, lipsill är jag!

Mot:
    Inget illamående
    Ingen luktkänslighet
    Inga tydliga ådror på tuttarna, eller bröstvårtor som ändrat färg
    Har inte funkat på länge - så varför nu liksom...

Så - mitt resultat blir nog: ??? Jag hoppas, försöker att inte hoppas utan va cool o invänta BIM.. blä för det här! Samtidigt är jag tacksam över att kroppen funkar så jag har regelbunden mens o oftast äl, vet att många har problem med det här så jag ska inte gnälla!!

Hur mår ni andra!!

Kram från mig

• FruW

Sof - hej vännen! Tack för att du hejar på mig!! O du (läs om du vill, om det känns uppläxande - hoppa över, okej?) jag läste i plustråden om dina sammandragningar.. =( Ta det lugnt vännen, låt läkarna sjukskriva dig, låt mannen passa upp. Du har bara ett viktigt "jobb" nu, det är att se till att du o lillen mår bra! Tänk så ni har kämpat för att nå dit ni är idag, vad är ett jobb liksom?? Ta hand om dig, och du behöver inte vara så "duktig"! (hoppas du förstår mig rätt!)

Stor kram från mig Hjärta

• FruW

Sugar - välkommen tillbaka! Hoppas jul har varit bra!! Jag paxar för det du skrev ovan, o är det rund mage nästa jul så hoppas jag det beror på bebis o inte på all julmat! =)

• FruW

Sugar - lycka till på utredningen! Vi är ju med i den där studien, så det kanske skiljer sig åt mot en vanlig utredning,. Men vi fick prata, göra gynundersökning o lämna blodprover, den första dagen vi var där. Så ställ in dig på det, så slipper du bli överraskad! Även sambon min fick lämna blodprov, för kromosomtest, så det kan va värt att förberada mannen din på det..

Lycka till!!!

• FruW

Mitt bim är 1/1, så ett tag kvar!

Jättebra att du har alternativ! Du måste skriva här sen o berätta vad de sa!!

• FruW

MCT - helvetesfasen?? Jag är där med, så jag håller dig sällskap! Kram

• FruW

Go morron tjejer!

Röngen - stort grattis till Ines här med!! Mår du bättre nu?! Ser fram emot att få se en liten bild på underverket, när du orkar.

Sugar - skitläkare!! Kör på privat, mkt bättre!!! Skönt att höra att du har familj och vänner som stöttar dig!

Jag har inte testat än, lite tidigt än tror jag. Så, planen än så länge (kan ändras!! beror på hur länge jag har självdiciplin Flört) är att testa torsdag morgon. Om det är blankt blir det ett nytt test fredag morgon, så jag vet lite hur jag kan göra på nyår... Men - tror att det blir negativt, inga symptom alls längre, var nog annat som spökade i hjärnan =(

• FruW

Nu har jag testat, dumt, jag vet!  Men va inne i stan en sväng, o har varit sur som en ättika, o spänd på något konstigt sätt i magen, så jag tänkte.. Men nej.. Snövitt test, så klart! Dumma mig, varför skulle det va ngt annat liksom Gråter Blä! Bim är ju den 1/1 så det kan kanske finnas en mikroskopisk chans till ngt annat, men jag tror inte det tyvärr..

• FruW

MCT - tack vännen! Tjock är jag redan, men vacker blir jag gärna Flört Känns lite som om det måste va ett plus, varför har jag annars de där känningarna i magen liksom? O humöret... ska vi inte ens tala om!! schhh!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3