Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

vill bara komma in och ge alla en god jul kram och lyckönskningar

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

håller tummarna för er alla som ska testa imorgon :D
    ni ska plussa :D

• Längtan efter liten

Grattis skruttnorpan

• Längtan efter liten

Men sugar, du är ju också gravid grattis... Äntligrn

• Längtan efter liten

Usch Natur, jag lider såååå med dig.
    Jag vet vilket helvete det är att vara i det träsket ni är i. det är verkligen ett helvete! och inte kommer man där ifrån heller.
    det är som kvicksand som hela tiden drar ner en.
    MEN...
    Tillsist så kommer du vinna över kvicksanden, du är den som kommer segra ur denna kamp, glöm aldrig bort det!
    när det känns som allt har fallit och du aldrig kommer ta dig upp så kommer du klara det.

Som jag själv försökte intala mig när jag var i kvicksanden:
    Dagarna räknas ner till vårt mål, vi vet bara inte hur många dagarna är...
    Det hjälpte mig lite... (och då får man försöka att ta ett kort antal dagar i huvudet)

• Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2011-02-08 13:21:17 följande:
    MCT79: GRATTIS, gumman! Hjärta {#emotions_dlg.flower} Kyss Vad roligt att läsa!!!! Har inte varit så aktiv på ett tag nu, antar att jag har massor att läsa igen...

Bamsekram på dig och lilla pyret!
    så får du inte tänka. nu är det verkligen din tur =) så som du kämpat!!
  • Längtan efter liten
    Bellas7 skrev 2011-02-11 15:17:53 följande:
    Lyssna här. Tog ju pergo denna månad och fick pos på cb i lördags. Bra sexade vilt hade ont oxå. Testen efter lör blev neg. Mån och tis oxå neg, sen i ons fick jag pos igen på både cb och testlagrets. Ok hade skitont igår som vanligt ägglossningsmärta samma som jag hade i lör. Sen var ju testet negativt :) så jag tänkte kanske två chanser denna månad, men gissa då vad ägglossningstestet blev idag... Positivt igen helt jäkla sjukt ... Går jag ont igen i morgon så innebär det att jag kanske har släppt tre ägg på en vecka... Händer detta ?? Jag har haft pergo många gånger och bara äl en gång... Haha min kropp lämnar nog in nu, måste vara jag som e för gammal ;)
    du kan ha äl två gånger.. du kan släppa från båda äggledarna.. så sexa på lite till du :)
  • Längtan efter liten

mimmi: tjohoooo grattis... nu sitter jag här och bölar.. fy farao vad romantiskt :D

• Längtan efter liten
    Bellas7 skrev 2011-02-17 18:31:42 följande:
    Ohh ledsen nu :( har så jäkla ont i tjejmagen som riktig mensvärk. Har ju 3 dagar eller 6 dagar kvar till Bim. Är så trött att det aldrig går vägen..
    än är det ju inte över.. ge inte upp... Kram
  • Längtan efter liten

grattis sugar....

och lycka till Sockermuppen

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3