Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pancakes skrev 2010-05-26 12:39:37 följande:
    Åh, jag tänker också på Odd! När kommer hon hem?Ja Happiness, du skulle behövt expert-Odd här nu i dina testtider :)
    Vet faktiskt inte när hon kommer hem. Hon bara måste logga in direkt hon kommer .

Åh vad bra att du har mycket att göra. Det är det allra bästa då går tiden så fort och hjärnan är helt upptagen. Kanon bra!!!!

Jag önskar dig ett Sort LYCKA TILL!!!!!! Jag kommer ju försöka avlägga dagen doppningsrapport varje dag.. . HAHA!!!
  • Happiness
    Pancakes skrev 2010-05-26 13:02:16 följande:
    Gud vad häftigt. Tänk om du testar på morgonen där och det skriker ett PLUSS det kan man verkligen kalla 2 flugor på smällen...

ÖNSKAR DIG MASSOR AV LYCKA TILL!!!!!!
  • Happiness

Goodmorning ladies!!!

Tyvärr kommer jag med dystra nyheter idag. Gjorde min doppningskontroll och det var blankt. Ok så då är det ju helt klart att Ovitrellen är helt ute ur kroppen (Ovitrelle är hCG).

Så nu gäller det att nollställa klockan. . Men ni kan ju tänka er den 6 juni..jamen det är ju flera ÅR dit!!!!!! Har ingen plan B nu. Ska fundera över dagen om jag ska testa imorgon eller ge kroppen en chans att boosta upp med hCG OM jag nu motallförmodan råkar vara gravid .....jag är faktiskt väldigt duktig på att hoppas..HAHA!!!!

Ok nu har jag  tänkt lite....jag testar inte imorgon, inte på lördag...kanske på söndag men det skulle vara bra om jag kan hålla mig till måndag.

Så nu känns allt mycket bättre...det gäller bara att planera..HAHA!!! Nu ska jag ringa CA och fråga om dom har lyckats frysa något... PUSS på Er!!!!

P:S Förlåt mina ego inlägg lovar att skärpa till mig när detta är över D:S

• Happiness
    kajsalisa skrev 2010-05-27 10:17:39 följande:
    Ja, vänta med att testa till på söndag, då jag är tillbaka. Sticker till Oslo om en timme och ska tävla med 75 elever och kommer inte tillbaka förrän lördag kväll. (nu kan vi snacka ego-inlägg) Stor kram!
    Vad du är duktig kajsa...på norrmännen bara ta dom. kan ni inte kolla in Melodifestivalen när ni är där? Hoppas ni vinner allt...Försök också att ta det lite lugnt mamman.

men vad bra...då vet jag det jag kan ju självklart inte testa förrän du är hemma och då blir det ju tidigast på söndag. Du är så smart kajsa....KRAM! KRAM!!!
  • Happiness
    Pancakes skrev 2010-05-27 11:04:27 följande:
    Kul och höra från dig Bev! Förstår hur du tänker runt illamåendet.. Jag längtar nästan efter lite sånt nästa gång men förstår att det är jättejobbigt när man ska jobba och fungera i vardagen.Kajsalisa, lycka till i tävlingarna! Vad tävlar ni i?Heja Happiness, bra idé att vänta med tester tills Kajsalisa är tillbaka! Vi får peppa varandra och hålla ut! Jag ska inte heller testa förrän den 6/6! Om inte mensen kommit innan förstås..
    Vad kul då har vi samma testdag!!!!! jag lovar solen lyser på dig och din man denna månaden
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-05-28 17:43:47 följande:
    superkorträttegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälpernu måste jag gå igen...trötta barn Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen....PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad härligt med PLUSSET ODD-VÄNNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TJHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOO GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLOMMOR I MASSOR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Happiness

Och jag fattar noll här borta...har fått svagt utslag på stickorna nu. Idag tog jag CB och fick svagt utslag. Vad 17 är det som utsöndrar hCG? Är det embryot fast det inte har fäst eller? Det är svagt men det finns där. Usch detta är jobbigt. Att det bara ska krångla så. Imorgonbitti ska jag ta en sticka Cb är slut och se om den ger utslag....KRAM

• Happiness
    kajsalisa skrev 2010-05-30 08:12:28 följande:
    Hallå tjejer. Hemma igen. Härligt att höra ifrån dig Odd. Berätta mer när du får tillfälle. Happiness, hoppas, hoppas, hoppas att det är nåt på g. Jag har varit i Oslo med 75 elever från skolan och tävlat mot 3 andra nordiska internationella skolor i friidrott, basket, innebandy och fotboll. Är sjukt trött efter dessa tre dagar, men är fantastiskt stolt över mina elever som vann i stort sett allt som gick att vinna. :)
    Grattis till alla vinster. Det är ju läraren/tränaren som gör eleven . Så jag är stolt över dig.

Ja och här var det inga goda nyheter. Doppade en billighetsticka och fick inget utslag. Undrar om det ändå var Ovitrelle sprutan som ga utslag igår fast det var så länge sen jag tog den. Jaja min officiella testdag är den 6 juni så det är ju en bit kvar. Har inte riktigt kastat in handduken än. KRAM
  • Happiness

Pancakes...ser på BIM-listan att det är snart din tur vännen!!!!! Nu kryssar vi fingrar och ben.....Känner du något???

****************************KRAM********************************

• Happiness

ODD-TJEJEN-VÄNNEN!!!!!!!! Hur går det? jag hoppas för allt i världen att ditt pluss håller i sig och blir starkare och starkare. Vilken tur att dom kom till läkaren och fick Trombyl. Såg att du varit inne en snabbis, men antar att du inte skrev hemifrån....Har du kommit hem än och hur mår du?

Vi väntar på dig härinne......

*******************PUSS OCH KRAM********************

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3