Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Fy fan, det låter inte roligt. Men tänk att det är himla skönt att du är på ett sjukhus, får du ont hjälper de dig.
    Är det inte en del som får ta med tabletten hem? eller så är det kanske inte.

tänk om det kommer igång av sig självt idag, det vore ju perfekt ju.

• Muffe80

Vet inte om det är helt ok att skrivao m detta här inne, hoppas ingen blir ledsen... MEN....

Vi är sååå lyckliga. Bebisen lever och såg ut att må bra ut enligt gyn. Jag är så himla lättad!!! och GLAD, LYCKLIG... JA ALLT!!!

Vi kom till min privata gyn som var så himla söt och gullig och pratade länge innan vi gjorde undersökningen. Frågade om missfallet, blödningar m.m.

Sen gjorde hon VUL och såg direkt hjärtat ticka på snabbt som attan... mätte bebisen till de lilla 14 mm och vecka 7+5 (plus-minus 3 dagar...) Enligt mig var jag i v 8+2 eller 3 så det stämmer väl rätt bra. Lite orolig är jag att den var såå liten, men det kommer den kanske i fatt.

Hon beräknade BF till 6 maj och pratade länge med oss efteråt om nästa ultraljud, att vi var välkomna dit igen och önskade oss lycka tll och att mitt illamående skulle avta om ca 4 veckor så jag kunde njuta lite mer

IHHHHH, lycka tjejer, lycka!!
    Trodde faktiskt inte detta efter mina blödningar!!

Finns en bild i fortsättningstråden för den som är nyfiken. Inte den nyaste apparaten så bilden är suddig och bebisen liten...

• Muffe80

Wow GRATTIS!!! Nu händer det saker, och nu kommer alla andra komma efter dig
    Kunde dock inte se dina bilder men vad roligt för er!!!!!!

• Muffe80

Äntligen är jag inte sist på listan!!

• Muffe80

Hoppar in och håller med sofy, när ni hänger över toastolen så är ni inte lika glada.... fy. Jag funderar starkt på att köpa en mysig matta och göra toastolen lite mer mysig när jag ligger där

• Muffe80

Gott med öl, och trevligt att ha sex... det händer inte så mycket av det hos oss, haha. Galet!

Jag kan flika in och rekommendera bidrottninggele, blev gravid med det båda gångerna jag tog det. Om det sedan beror på det vet man ju inte, men...

Lycka till!

• Muffe80

Hoppas det är ok att jag hoppar in här och skriver till er

Grattis till plus, och kul med kommande äl... spännande tider

Tyckte nyss du plussade Pancakes, tiden går snabbt!!!

Lycka till alla!

• Muffe80

Det var verkligen starka grav.test ju.... nu blir jag nervös åt dig

Men kroppen kan väl inte spela ett sånt spratt, finns HCG i kroppen så finns det väl? eller kan det komma tillbaka?

• Muffe80

Är dagens test det tredje på översta bilden??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3