Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2010-11-09 18:03:41 följande:
    Tack längtan för dina gulliga ord... ja rätt vad det är tar det sig... börjar nog få lite ångest över min ålder med.... fasen också, låt mig plussa NUUUU!
    Jag förstår att det kan vara ett stressmoment, men  försök att inte stressa över åldern... Det gör saken inte bättre vännen... njut av varandra..
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

sofy: jag tycker inte heller det är du :) haha... samma som jag.. jag hette InHeaven innan... Längtan är linte riktgt jag heller :D

• Längtan efter liten

soma åååh hoppas du är gravid.. jag tror det ja minsann :D

• Längtan efter liten

Soma. Har du testat igen? Sugar: super roligt. Nu håller vi tummarna stenhårt

• Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-11-19 11:57:54 följande:
    Nix, men ska testa imorgon, så jag vet om jag kan dränka mina sorger i ett glas rött på restaurang med goda vänner (det är bokat sen länge) eller om jag kan fira försiktigt med alkoholfritt....
    och det är vanligt med färgade flytningar ibörjan.. jag hade det... mina slutade inte förns vecka 11-12
  • Längtan efter liten

Sugar. Du ska väl inte riktigt ha din mens än va? Som de redan skrivit är det suuuuper vanligt med blod i början, och du har än så länge bara bruna flytningar. Kommer de även om du ligger och vilar? Jag hade känlig tapp och hade färgade flytningar i början.

• Längtan efter liten

tänker på dig jätte mycket sugar :( varför varför varför ?=(

• Längtan efter liten

SoMa: tycker INTE ditt test är svagare... tappa ABSOLUT inte hoppet än.. Det är fort.f tidigt. och det kan ta ett tag innan det blir jätte starkt.. hur många dagar efter bim är du ung?

• Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-11-25 10:59:41 följande:
    Jag har pratat med fyra kollegor idag, alla är supergulliga så det känns skönt. Men jag hade ju helst önskat att jag inte behövt bryta ihop och berätta, men man är inte mer än människa.

Kram!
    jag lider verkligen med dig vännen. Men du har världens underbaraste människor runt om dig märker jag.. ta vara på det.. och du.. det är helt okej att vara ledsen. gråt så mycket du behöver.. det känns alltid bättre efteråt.
    och vilken guldvärd chef som skjutsar dit dig..
    Jag håller tummarna för dig.
  • Längtan efter liten

Atti. Grattis!!! Tycker iiiinte att det är svagare

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3