Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag förstår dig helt och fullt sugar. När jag trodde jag fick missfall nu (vet ju inte än...) så tänkte jag att vi lägger det på hyllan ett tag och gifter oss först, man orkar liksom inte mer.

Som någon sa ovan så är det en sån hemsk känsla att ligga där med benen i vädret och allt inte ser bra ut, fy fan!!!

• Muffe80

Sugar-läskigt. Jag drömde hela natten i natt att jag åkte till mitt VUL och fick konstaterat missfall... shit Drömde även om dig inatt några gånger... mysko!
    hoppas inte min dröm är sann!

• Muffe80

kl 16 imorgon får jag vår dom! skitnervös. rädd att blödningarna var en hint om MA men vi får väl se. är inställd på både och

• Muffe80

Det som är bra är ju att jag mår skitilla och har spytt flera gånger idag redan, men men... läser man på nätet så är det visst rätt vanligt att göra det innan allt kommit ut ändå så...
    Gjorde ett grav.test i går och då visade grav.stecket starkare än kontrollstrecket... kanske ngt bra?!

Eh, ingen idé att spekulera. Hoppas bara man får se en liten räka där inne.

• Muffe80

Trist med MA. hur kom du på MA:t och hur började det?

Är lite orolig själv just nu nämligen.

Välkommen hit

• Muffe80

MelikaH, jag har tom blött en del i omgångar och ska på vul imorgon för att få domen...

Hade du symtom hela tiden?

• Muffe80

Tack söta du. Just nu fokuserar jag mest på att överleva timmarna på jobbet med extremt illamående... FY fan. Men jag ska väl inte klaga, du har det ju värre

Kl. 16 får jag domen. Har ställt in mig på MA så allt annat utöver det är bra. Det jag funderar på är om hon vi ska till är så bra på detta med foster, hon är vanlig gynläkare som jag går till privat annars för olika saker. Men hon kan väl iaf mäta ett ev foster osv.

• Muffe80

Ja illamående skulle ju kunna vara ett bra tecken, men jag är lite nojjig över mina blödningar som kommit i tre omgångar.

FAN min kropp om den luras oc det är MA. Kommer inte bli gravid på länge då, för detta är fan hemskt att stå ut med om det inte ens är någon där inne....

Ursäkta mitt ego och negativa inlägg!

• Muffe80

Det hände mig nyligen så jag vill verkligen itne att det händer igen.

Mådde du jätteilla?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3