Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LillaMy3 skrev 2010-10-15 10:48:55 följande:
    Oj! Nu regnar här in plus!! Tjoho stort grattis!

Här är det nog äl på G I vart fall närmare helgen. Tog mina pergotime denna gång och cykeln verkar inte ha blivit så galet lång som den brukar. Har ju haft äl på cd 25 ca tidigare, och nu är jag på cd 15 .

Känns väldigt i äggstocknarna (brukar det göra innan äl när jag fått pergotime) men inte ett positivt äl-test ännu. Nästan positivt idag, men inte riktigt.

Sugar! Hoppas det är äl för dig också!!
    nästa pluss blir ditt och Sugars :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    LillaMy3 skrev 2010-10-15 11:28:26 följande:
    Ja det tycker jag vi kan bestämma
    det är redan besätmmt :D
  • Längtan efter liten

pilgrimmen.. tjohoo grattis vännen igen :D

• Längtan efter liten

måste bara fvå säga hur duuuktig jag varit idag. Har stor städat heeela bilen invändigt och igår utvändigt.. kan säga att det händer 1 gång om året. KNAPPT! så när det väl händer blir jag ju så stolt över mig själv :)

• Längtan efter liten
    Pilgrimmen skrev 2010-10-17 19:20:42 följande:
    Haha duttia tjejjen juu! Det är iaf väldigt skönt när bilen är ren och fin =)

Tänkte bara höra med er tjejjer...Fan att man aldrig ska sluta nojja. Men är det vanligare att få mf i typ vecka 5 än mellan 8-12? Nu har jag börjat oroa mig för att det ska komma senare istället, va faaan! Jag borde ju egentligen njuta, fast det gör jag ju också men efter flera mf får man ju nojja lite!
    haha ja jag veeet !

detta är bara vad jag har hört, inget jag är 100 på. men de sägs att vecka 7 ska vara den känsligaste veckan då hjärtat börjar slå och det är många känsliga saker som ska utvecklas...
    MEN du ska inte oroa dig... Du kommer klara det här galant.
    jag vet hur det är att nojja efter en massa missfall och det är fullt normalt. men oroa inte dig allt för mycket i önödan,d et mår varken du eller bebisen bra utav.
  • Längtan efter liten

sicka gravida kvinnor jag ser :) tjohooo!
    grattis till er båda igen :)

• Längtan efter liten

sugar.. jag håller med odd där..

• Längtan efter liten

grattis lilla my

• Längtan efter liten

säger samma sak... tänker på er tjejer och snart är ni med oss...

• Längtan efter liten

hoppar in jag också och ger er lite hopp tjejer..
    Jag vet hur jävla jobbigt det är när alla blir gravida efter varandra och själv kämpar man månad efter månad.
    Jag har själv varit en av dom.. i 2 år kämpade vi tills tårarna och orken tog slut.
    Under resdan fick vi 2 missfall och 1 missed abort.
    Men när vi hade som minst kämparglöd så tog det sig. och imorgon går jag in i vecka 20.

Med detta vill jag bara ha sagt att det går tjejer och snart är ni där.
    Jag vet att ni alla kommer klara det här.
    jag är ofta inne och läser hur det går för er och ni ska veta att ni är otroligt starka..
    KRAM

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3