Världens varmaste kram till mimmi! Det ska gå vägen den här gången, det är bara så.
Vad skönt att skrapningen gick bra ensötcitron! Nu är det bara att vänta på ÄL och sätta igång. Jag har sett nåt program Drömmen om ett barn, men det går ju nåt annat på ettan också på måndagar. Det är bra att det offentliggörs att folk har problem att bli gravida av en eller annan anledning.
Jag åkte in akut igår för jag började blöda massa. De såg ingenting, som vanligt, allt såg jättebra ut. Jag har fortsatt att blöda massor. Läkaren sa att det kan faktiskt vara ett mf eftersom mina hormoner aldrig gick särskilt högt, 430 tror jag som högst, så sa hon att med så låga nivåer KAN man inte se något i livmodern. Jag vet inte om det stämmer men det kanske det gör. Hon menade på att det därför inte är uteslutet att det är ett mf ändå.
Vad arg jag blev i kväll! Jag jobbar i offentlig verksamhet och har alltid begärt att mitt nummer ska vara hemligt hos telefonoperatören, så att det inte hamnar hos eniro m.fl. För ungefär två veckor sen rutinkollade jag så att mitt nummer fortfarande var hemligt (har varit med om det förut att det plötsligt har synts - oftast när jag bytt till annan operatör) och då kom mitt nummer upp på hitta.se! Men jag tänkte att det kan inte finnas personer som är så dumma i huvudet att de ringer mig på mitt privata mobilnummer (jag har ovanliga namn så lätt att söka på) i jobbets räkning, så jag har inte stressat med att göra det hemligt igen. I kväll ringer en person som jag har ett ärende på! Två gånger men jag vägrar svara för jag känner inte igen numret. Tredje gången svarar min sambo. Jag höll på att tappa hakan när jag förstod att det var nån som ringde mig i jobbet! Hur TÄNKER folk?! Hur kan man vara så otroligt egocentrisk att man tror att hela universum kretsar kring en själv, att man ringer sin handläggare på kvällen?! Jag blir så upprörd!
Fick huvudvärk av det här. Den här personen fick inte prata med mig men jäklar vad han ska få utskällning av mig när jag får veta vem det var (han skulle maila mig).