Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2010-09-20 12:43:33 följande:
    Tack!!! =) Men jag ska försöka att inte hoppas för mkt... Har ju hur som helst redan flyttat mig till BIM Oktober ändå...
    Försök att tänka att det faktiskt var mens, men att om det sedan blir ett pluss så är det bara en stor stjärna i kanten, eller hur? du har inget att förlora på det :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:54:59 följande:
    Precis! Jag sörjde ju förra veckan när jag fick mens, så den biten är redan avklarad.... Jag får försöka låtsas som ingenting, snart kommer kanske "vanliga" normala smaken tillbaka. =D Och att jag istället får vara glad att jag inte behövde blöda så många dagar den här månaden. =)
    nej precis.. så testa du :)
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-09-20 13:54:28 följande:
    Jaaa, bästa tråden ever! :)

Snart kommer de komma ett plus-stim härinne! Massa sommarbebisar vill vi ha :D

Är inte inne här så ofta, men tänker på er o håller tummarna för att ni snart joinar vår tråd!

V 10 på ons! Galet! :D
    oj har du redan kommit till vecka 10 :) så fort det går.
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-09-20 14:12:44 följande:
    Haha yep! Helt sjukt :) Och såhär såg den ut i 7+5! Söt va? ;) Huvudet syns ju tydligt nu, o dom småå paddlarna, haha! Gulle.

skrutt då :) se är ju så söta :D
  • Längtan efter liten

min älskade bebis :) den låg där och sprattlade på skärmen. Så nu väntar man med spänning :) 5 cm skrutt med viftande armarna...
    Bebisen står på huvudet så allt blir upp och ner :)hoppas ni ser iaf... har en bild i galleriet som är rätt vänd om man säger så. men "h*n" har armarna framför ansiktet
  • Längtan efter liten
    FruW skrev 2010-09-20 19:33:49 följande:
    Längtan - vilken underbar bild!! Stort grattis till bebisen!!! Skönt att se att det kan se så fint ut trots bruna flytningar Glad
    ja det är ett underverk detta.. det kommer bebisen minsann få höra när den kommer ut.. ja är redan så stolt över att den är så stark..
  • Längtan efter liten

ja nu måste det äntligen vara vår tur.

• Längtan efter liten

sugar: det kommer gå jätte bra, men jag känner igen din nerositet.. men änk så gladd u kommer vara efteråt :)

Mimmi: härligt att det gå frammåt :)

• Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-09-21 12:02:27 följande:
    Som sagt, kanske dyker mensen upp innan löser hela "problematiken" åt mig.

Tycker det är jobbigt att inte veta när BIM är exakt. Har tagit ÄL-test tre gånger och alla gångerna gav de utslag onsdag och torsdag morgon. Första gången kom mensen onsdagen två veckor senar och andra gången kom mensen fredagen. Vad kan man vänta sig denna gång? Alltifrån onsdag till söndag skulle det ju kunna vara
    usch jag hatar verkligen bim deppen. den slår lixom aldrig fel.. men snart slipper du den vännen snart är det din tur
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-09-21 12:56:26 följande:
    Tack, jag hoppas det :)

Nu borde man ju vara förväntansfull till skillnad från mensveckan eller veckan innan ÄL men jag tycker bara de här dagarna är jobbiga.
    ja jag vet... det är så konstigt.. när man har äl är man mer positiv till allt än när man egentligen kan få det efterlängtade plusset. konstigt nog..
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3