Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Det är ju supersnyggt Pilgrimmen! Ungefär sådär såg mitt ut 3 dagar innan BIM! Om några dagar kommer ditt streck vara superstarkt!
Grattis igen! Har du räknat ut BF?
Det är ju supersnyggt Pilgrimmen! Ungefär sådär såg mitt ut 3 dagar innan BIM! Om några dagar kommer ditt streck vara superstarkt!
Grattis igen! Har du räknat ut BF?
Kolla i mitt galleri så kan du ser hur mina streck utvecklades. I början av graviditeten ökar inte hcg-hormonet så fort, men om 2-3 dagar kommer du ser stor skillnad.
... och jag fattar det VERKLIGEN inte. Jag glömmer faktiskt av det ganska ofta.
Pilgrimmen. jag tycker det ser starkare ut idag!
Men som jag skrev igår, hormonet stiger långsamt i början. Försök härda ut och testa imorrn eller i övermorgon, DÅ kommer du se skillnad. De testen jag har i mitt galleri är ju testat på BIM-3 och sedan på BIM-1, så det var två dagar emellan och då såg man skillnad.
Jag är i vecka 7 nu (6+4 eller 6+3). Och ja, jag mår bra. Lite för bra ibland (knäpp man är som klagar över avsaknad av symptom ), men just idag har jag faktiskt känt mer symptom är jag gjort på ett tag, svagt illamående och lite molvärk.
Förra graviditeten åkte jag in till akuten just på dag 6+4 på grund av att alla symptom försvunnit (de hittade inget fel men en vecka senare fick jag missfallet...). Känns fantastiskt skönt att det känns lite mer den här gången.
Ligg i Pancakes! heja heja!
Jamen det där är ju MYCKET starkare än igår!
Grattis grattis! Nu får du allt ta och pallra dig in i gravidtråden