Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT- jag beklagar verkligen.
Får se om jag kommer tillbaka och gör dig sällskap. Just nu har jag mensvärk typ och bruna flytningar, dock minimala men jag blir rädd....!!!
MCT- jag beklagar verkligen.
Får se om jag kommer tillbaka och gör dig sällskap. Just nu har jag mensvärk typ och bruna flytningar, dock minimala men jag blir rädd....!!!
Jag kniper som fan vill jag lova!!! Återkommer senare med rapport... borde ju få mer flytningar mot kvällen om de är ngt på gång. Det gör onormalt ont...
Blöder Orkar inte mer... nu bäddar jag ner mig för kvällen
Det molar då och då....
Kan inte sluta gråta... trodde verkligen det skulle gå bra denna gång!!!
Ingen ide att åka till sjukan heller känns det som, vad kan de göra? Jag vet ju vid detta laget hur ett missfall är så när jag blöder som en mens kommer jag förrstå att det är slut för denna gång.
Vi har bestämt oss för att inte åka till akuten utan avvakta och se helt enkelt. Kommer det fors med blod så vet jag ju.
Det är sådär med mig. Har inte blött ngt sen i går och det var inte mer än en mens så inget missfall än, men tror det är på gång.
Har nu bruna flytningar som kommer på pappret när jag torkar mig , samt mensvärk. Så startade mitt förra missfall.
Ska det inte räcka med max ett missfall per person, kan man tycka?? Hur mycket ska man orka med?
Är så himla nervös.
5 + 4 idag...
Vad kan de se då? Inget väl?
Jag väntar, finns bara en privat klinik i närheten och annars akuten.
Det kommer inget i trosorna, men varje gång jag torkar mig, en gång i halvtimmen så kommer en liten fäck med brunt eller ljusrosa på pappret... bådar inte gott!
Jag har ONT i magen. Blir nog att skippa aktivitet med företaget ikväll och ligga hemma å gråta istället.