Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Muffe80 skrev 2010-08-25 10:05:52 följande:
    Har lust att gräva ner mig i ett hål och återkomma om en månad!!!
    Lilla vännen, jag vet precis hur det känns.. att ständigt bli påmind när man går på toaletten och se att man misslyckats även denna jävla månad.. Men du! du kommer klarar det här.. nästa månad är det nya friska chanser..
    och vadå? klart att det är din månad... Jag tror på dig...
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    rontgensyrran skrev 2010-08-25 10:12:45 följande:
    Var inne på Malten sida och såg att den första trådbebisen har fötts den 15 /8 en liten Noah. :) Det ger en helt klart positiva vibbar!
    woohoooo första bebisen :9 nu går resten i raketfart :) snart vår tur...
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-08-25 10:54:14 följande:
    BIM idag (troligtvis) och testade negativt med CB imorse.
    ge int eupp innan mensen kommer..
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2010-08-25 10:58:52 följande:
    Jag har nog gett upp redan. Allt annat är en bonus! Det står att CB ger 99% säkert svar på BIM dagen och 84% dagen innan om det skulle vara så. Mycket liten chans med andra ord. Känner dessutom i kroppen att mensen är på g. Så nej, jag är redan beredd och inställd på att det inte blir nåt den här månaden och ska försöka fokusera på annat.
    okej, men då får vi fokusera på nästa månad då, för då ska det gå...
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-25 11:10:07 följande:
    Hemma från läkarbesköket och VUL nu!

Tappen va stängd, livmodern kändes bra, tjock o fin slemhinna, och en HINNSÄCK på 4 mm! Jag tycker de låter toklite men hon säger att det stämmer! Nytt VUL om 2v, den 10 sept. för o se hjärtat o de lilla pyret :) De va ju såklart för tidigt nu.
    sa ju det :) tjohoooo nu kan du slappna av
  • Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-25 11:26:08 följande:
    Jag har mitt VUL om knappt fyra veckor, då jag är i v. 8+2. Läkaren ville hellre ha det då än på 6+4 som var mitt andra alternativ. (Tror att det är lite osäkert om de ser något hjärta i 6+4 och att det hellre skjuter upp det då så man inte oroar i onödan)
    Känns skitlångt dit!!!
    jag fick se hjärtat picka 6+2
  • Längtan efter liten

finns det något godare en hemmagjorda pannkakor med drottningsylt och gräddglass... mumms...

• Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-25 13:17:40 följande:
    Jag skulle vilja ha ett VUL i v 8 typ och sen göra KUB i v 11-12... men det kanske är för mycket att göra tre sammalangt eller klarar bebisen det? De säger ju ibland att man inte ska göra för månmga.
    klarade min bebis att göra ett vil den 6 aug sen 9 aug och sen 11 aug och sen den 14 aug och sen den 23 aug så klarar no den det med :)
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-25 13:52:56 följande:

OK :)

Tänk om man kunde fåveta vad kroppen sysslar med. Nr jag var gravid sist hade jag ingen värk alls, som nu, så det måste betyda mens på gång... såg en milimeter stol blodfläck på pappret nyss

man kan aldrig veta tyvärr och kunde man det så hade man inte behövt den hä rpaniken hela tiden.
  • Längtan efter liten

några av drömmarna är färdiga.. hoppas de smakar gott också..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3