Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Välkommen Polarbjörnen och stor kram för omständigheterna som tog dig hit. Vi är ett härligt gäng tjejer, vissa som fortfarande väntar och vissa som har plussat. Du kommer garanterat trivas här.

• kajsalisa

Förstår det Happiness. Du har nog att hålla reda på allt som händer i ditt liv just nu. 10e juni ska jag till Barnmorskegruppen på UL. Är i mitten på v. 11 då...

• kajsalisa

Längtan till liten; välkommen hit!!!

• kajsalisa

Happiness; förstår att det kliar i testfingrarna. Försök hålla ut. Jo, jag har kommit en bra bit på väg, men eftersom jag inte fick mf förra gången, utan ma som upptäcktes just på första tidiga UL på BMG, så känns inget säkert förrän jag ser att det finns något där med ett hjärta som slår...

• kajsalisa
    Happiness skrev 2010-05-26 12:13:08 följande:
    Idag sket jag i allt vad restriktiner heter ...Haha  ni känner ju mig. Ovitrellen som sagt KAN vara i urinen i 10 dgar står det i FASS. Men vad 17 tänker...Jag brukar ju testa varje dag bara få att få stegring eller avtagande streck. Har ju liksom vanan inne. Sagt och gjort jag tog ett gravtest igår och där var det ett streck. Inte super starkt men ändå...ok tänker ju jag om det är ovitrellen så måste ju strecket klinga av eller hur??? Det tycker jag verkar super logiskt iallafall så idag tog jag mitt sista och det visade samma streck. Nu är jag frustrerad över att det inte är strakare...menmen jag är glad och tacksam för det lilla. haha! så nu har jag beställt 15 st gravstickor från testlagret.Allvarligt talat jag måste göra så här tror jag för min egen del annars blir jag GALEN och EXPLODERAR!!!! Tänk att testa på TD BARA FÖR ATT MÖTAS AV ETT STORT MINUS. Nenej bättre att vara lite förberedd och följa utvecklingen.....*************************KRAM********************* *************
    Du e bara sååå söt. Hoppas, hoppas, hoppas det tar sig.
    Å du... Jag har en bra känsla om allt. Dig, mig, Odd. You name it! ;)
    Kram på dig!
  • kajsalisa
    Happiness skrev 2010-05-27 10:02:17 följande:
    Goodmorning ladies!!!Tyvärr kommer jag med dystra nyheter idag. Gjorde min doppningskontroll och det var blankt. Ok så då är det ju helt klart att Ovitrellen är helt ute ur kroppen (Ovitrelle är hCG).Så nu gäller det att nollställa klockan. . Men ni kan ju tänka er den 6 juni..jamen det är ju flera ÅR dit!!!!!! Har ingen plan B nu. Ska fundera över dagen om jag ska testa imorgon eller ge kroppen en chans att boosta upp med hCG OM jag nu motallförmodan råkar vara gravid .....jag är faktiskt väldigt duktig på att hoppas..HAHA!!!!Ok nu har jag  tänkt lite....jag testar inte imorgon, inte på lördag...kanske på söndag men det skulle vara bra om jag kan hålla mig till måndag.Så nu känns allt mycket bättre...det gäller bara att planera..HAHA!!! Nu ska jag ringa CA och fråga om dom har lyckats frysa något... PUSS på Er!!!!P:S Förlåt mina ego inlägg lovar att skärpa till mig när detta är över D:S
    Ja, vänta med att testa till på söndag, då jag är tillbaka. Sticker till Oslo om en timme och ska tävla med 75 elever och kommer inte tillbaka förrän lördag kväll. (nu kan vi snacka ego-inlägg) {#lang_emotions_wink}
    Stor kram!
  • kajsalisa

Hallå tjejer. Hemma igen. Härligt att höra ifrån dig Odd. Berätta mer när du får tillfälle. Happiness, hoppas, hoppas, hoppas att det är nåt på g. Jag har varit i Oslo med 75 elever från skolan och tävlat mot 3 andra nordiska internationella skolor i friidrott, basket, innebandy och fotboll. Är sjukt trött efter dessa tre dagar, men är fantastiskt stolt över mina elever som vann i stort sett allt som gick att vinna. :)

• kajsalisa

Happiness; var är du??? Bara några dagar kvar till bim. Hur mår du? Håller ju tummarna tills dom blir blåa här juh... ;)

• kajsalisa

MCT79, Pancakes å Happiness. Nu är det fasenimej er tur!!! Hoppas, hoppas, hoppas!!

• kajsalisa
    Pancakes skrev 2010-06-02 08:49:07 följande:
    Kajsalisa, hur är det med dig då? Vad gulligt att du hänger kvar i den här tråden fastän du plussat! :)
    Det är ju så mysigt här... Flört
    Jo, jag mår bra. Är lite nojjig över att jag inte känner lika många symptom längre. UL om en vecka och jag tror att det kanske är det som spökar. Det var ju på UL förra gången som det upptäcktes att det inte längre fanns nåt där...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3