Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Välkommen Polarbjörnen och stor kram för omständigheterna som tog dig hit. Vi är ett härligt gäng tjejer, vissa som fortfarande väntar och vissa som har plussat. Du kommer garanterat trivas här.
Välkommen Polarbjörnen och stor kram för omständigheterna som tog dig hit. Vi är ett härligt gäng tjejer, vissa som fortfarande väntar och vissa som har plussat. Du kommer garanterat trivas här.
Förstår det Happiness. Du har nog att hålla reda på allt som händer i ditt liv just nu. 10e juni ska jag till Barnmorskegruppen på UL. Är i mitten på v. 11 då...
Längtan till liten; välkommen hit!!!
Happiness; förstår att det kliar i testfingrarna. Försök hålla ut. Jo, jag har kommit en bra bit på väg, men eftersom jag inte fick mf förra gången, utan ma som upptäcktes just på första tidiga UL på BMG, så känns inget säkert förrän jag ser att det finns något där med ett hjärta som slår...
Hallå tjejer. Hemma igen. Härligt att höra ifrån dig Odd. Berätta mer när du får tillfälle. Happiness, hoppas, hoppas, hoppas att det är nåt på g. Jag har varit i Oslo med 75 elever från skolan och tävlat mot 3 andra nordiska internationella skolor i friidrott, basket, innebandy och fotboll. Är sjukt trött efter dessa tre dagar, men är fantastiskt stolt över mina elever som vann i stort sett allt som gick att vinna. :)
Happiness; var är du??? Bara några dagar kvar till bim. Hur mår du? Håller ju tummarna tills dom blir blåa här juh... ;)
MCT79, Pancakes å Happiness. Nu är det fasenimej er tur!!! Hoppas, hoppas, hoppas!!